Performancing Metrics

فراهم شدن زمینه برای ارتقای شرکت‌های نفتی ایرانی | اتاق خبر
کد خبر: 381526
تاریخ انتشار: 1 آذر 1395 - 13:06
رحمانی با بیان اینکه شرکت‌های خارجی ملزم به جوینت شدن با شرکت‌های ایرانی هستند، گفت: قبول کنیم که منابع مالی و پول نداریم و باید از شریک خارجی استفاده کنیم.

اتاق خبر: قاسم رحمانی مدیر عامل شرکت تاسیسات دریایی ، با اشاره به لزوم جوینت شدن شرکت‌های ایرانی با شرکتهای بین المللی در پروژه‌های نفتی گفت: آنچه که مسلم است ما باید سهم خودمان را از قطر و همسایگان در میادین مشترک نفتی بگیریم.

وی تاکید کرد: به هر حال باید قبول کنیم که شرکت‌های خارجی پول ومنابع مالی دارند هر چند که از نظر ظرفیت اجرای کار و توان مهندسی ما نیز می‌توانیم حرف اول را بزنیم و شرکت‌های ایرانی در بسیاری موارد می‌توانند همردیف شرکت‌های خارجی باشند.

رحمانی با اشاره به اینکه اگر شرکت‌های ایرانی از جوینت خارجی استفاده کنند، می‌توانند خود را ارتقا دهند، خاطرنشان کرد: برخورداری از نیروی متخصص و ارزان و همچنین ساخت بسیاری از تجهیزات موردنیاز از جمله مزیت‌های ما در منطقه است.

وی درباره پروژه‌های تاسیسات دریایی در خارج از کشور نیز اظهار کرد: ما متاسفانه به دلیل پاره‌ای مشکلات نتوانستیم در دو مناقصه خارج از کشور برنده باشیم اما در پروژه‌های کوچک حوزه خلیج فارس حضور داشته و توان رقابت بالایی داریم.

ایلنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید