Performancing Metrics

قهرمانی در لیگ برتر سخت‌تر از همه لیگ‌های دنیاست | اتاق خبر
کد خبر: 381843
تاریخ انتشار: 3 آذر 1395 - 03:53
کونته:
سرمربی تیم صدرنشین لیگ انگلیس معتقد است قهرمانی در این لیگ سخت‌ترین کار در مقایسه با سایر لیگ‌های دنیاست.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، چلسی در حال حاضر با هدایت آنتونیو کونته در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد. این مربی ایتالیایی پیشتر با یوونتوس قهرمانی در لیگ ایتالیا را کسب کرده و تخصص خاصی در قهرمانی لیگ‌ها دارد.

او درباره شرایط تیمش گفت: از جایگاهی که تیمم دارد خوشحالم و بیشتر خوشحالی من مربوط به بازیکنان است که مزد زحمت و تلاش‌شان را گرفتند. در مسیر درستی قرار گرفتیم و می‌دانیم چه رقیبان قدرتمندی پشت سر ما قرار دارند. 6 تیم در انگلیس در راه رسیدن به قهرمانی می‌جنگند که با لیگ‌های دیگر متفاوت است. اینجا هر بازی حکم فینال را دارد و با بازی دیگر، فرق می‌کند. یک شکست باعث می‌شود جایگاه‌تان در جدول چند پله تغییر کند. به نظر من لیگ برتر انگلیس سخت‌ترین لیگ دنیاست و قهرمانی در آن از سخت‌ترین قهرمانی‌ها محسوب می‌شود.

سرمربی ایتالیایی چلسی ادامه داد: با تیم‌هایی چون آرسنال، لیورپول، منچسترسیتی، منچستریونایتد و تاتنهام برای قهرمانی می‌جنگیم. با وجود چنین تیم‌های باکیفیتی که هر کدام نیمکت قدرتمندی دارند و مربیان معروفی روی آن‌ها می‌نشینند، قهرمانی بسیار دشوار است. با این حال ما تلاش می‌کنیم تا پایان فصل جایگاه‌مان را در صدر جدول حفظ کنیم.

سرمربی پیشین آتزوری در یادآوردی شکست تیم ملی ایتالیا مقابل آلمان در مرحله یک‌چهارم نهایی یورو 2016 اظهار داشت: اگر موفق می‌شدیم آلمان را در ضربات پنالتی شکست دهیم، اطمینان داشتم که می‌توانستیم تا آخر مسابقات یورو 2016 پیش برویم. تیم ملی که من در اختیار داشتم، متشکل از بازیکنان فوق‌العاده‌ای بود و به لحاظ روحی و فیزیکی قوی بودند. به خوبی از سد اسپانیا گذشتیم و آلمان را مجبور کردیم که برخلاف طبیعت خود بازی کند.

کونته در پایان درباره بازیکنانش در چلسی گفت: در ابتدای فصل فکر نمی‌کردم با عملکرد ضعیفی که چلسی در فصل گذشته داشت، این فصل چنین کیفیت بی‌نظیری داشته باشد. برای مثال ویکتور موزس من را تحت تاثیر قرار داد. علاوه بر آن دیگو کاستا نیز نشان داد یک مهاجم واقعی است. در چند هفته، سیستم تیم را تغییر دادیم و از 3-4-3 استفاده می‌کنیم. بازیکنان خیلی زود با این سیستم وفق پیدا کردند. برای مثال، ادن هازارد بیش از انتظار من خوب کار کرد و در کنار دیگو کاستا بهترین بازیکن چلسی در این فصل بوده است. امیدوارم تا پایان به همین شکل کارمان را پیش ببریم و در پایان فصل قهرمان شویم.

چلسی این هفته باید در داربی لندن با تاتنهام دیدار کند.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید