Performancing Metrics

اوباما چطور در قبال انتخاب ترامپ آرام است؟ | اتاق خبر
کد خبر: 381862
تاریخ انتشار: 3 آذر 1395 - 07:12
بسیاری از آمریکایی‌ها پس از پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات اخیر ریاست جمهوری این کشور منتظر واکنشی از سوی باراک اوباما، رئیس جمهوری فعلی آمریکا بودند اما اوباما مثل همیشه خونسردی خود را حفظ کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، اوباما در مصاحبه خود با اشاره به فضای سیاسی کشورش طی هفته گذشته به نیویورکر گفت: من به پیشگویی اعتقاد ندارم تا زمانی که آن پیشگویی رخ دهد! من فکر نمی‌کنم که هیچ چیز پایان جهان نیست تا زمانی که جهان پایان یابد.

در حالی که خبرنگار بسیار تلاش کرد تا اوباما را برای بروز واکنشی نسبت به انتخاب میلیاردر نیویورکی به عنوان رئیس جمهور جدید تحت فشار قرار دهد اما اوباما به هیچ وجه آرامش خود را از دست نداد.

وی در مقابل این فشارها عنوان کرد: با قدرت پیشینه شخصی و تجربه، خوشبینی اولیه‌ای که من بیان و به صورت عمومی اظهار کردم به عنوان یک رئیس جمهور، واقعی است.

اوباما ادامه داد: این چیزی است که من به دخترانم آموزش می‌دهم. این نشان می‌دهد که من چگونه با دوستان و غریبه‌ها ارتباط برقرار می‌کنم. من معمولا بدترین را در نظر نمی‌گیرم چرا که معمولا شاهد بهترین بوده‌ام.

رئیس جمهور آمریکا سپس خاطرنشان کرد: بنابراین این اشتباه است که گاهی مردم فکر می‌کنند که من زبانم را می‌گزم و در پشت صورت آرامم  خشمی عمیق وجود دارد. نه، من مثل یک بازیگر در این مساله خوب نیستم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: من از یک مادر سفید پوست متولد شدم و توسط یک مادر سفیدپوست بزرگ شدم و پدر بزرگ و مادر بزرگی داشتم که عمیقا دوستم داشتند. من به طرز فوق‌العاده‌ای روابط نزدیکی با دوستانم داشتم؛ دوستانی که رفاقتمان ده‌ها سال عمر دارد. من دو بار از سوی اکثریت مردم آمریکا انتخاب شدم و هر روز با مردمی ارتباط دارم که همگی در هرجایی که هستند ذات پاکی دارند.

اوباما معتقد است که در طول هشت سال ریاست جمهوری‌اش چیزهای بسیار بسیار زیادی را آموخته است، آنقدر که گمان می‌کند اگر برای بار سوم انتخاب می‌شد به مراتب رئیس جمهور بهتری می‌بود.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید