Performancing Metrics

خودروی الکتریکی با سرعت 313 کیلومتر | اتاق خبر
کد خبر: 381891
تاریخ انتشار: 3 آذر 1395 - 09:12
در عصر الکتریکی‌ها هر زمان که یک اتومبیل جدید برقی سریع معرفی می‌شود یا از راه می‌رسد، از آن به عنوان رقیبی برای تسلا یاد خواهد شد. اما در مورد این خودروی NIO EP9 نظرات مختلفی وجود دارد و باید گفت این اتومبیل در طبقه‌ای متفاوت زندگی می‌کند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مجله تخصصی "تاپ‌گیر"، این خودرو چندان نقطه مقابل "کوئنیگزگ" نیست و تفاوت‌های زیادی با آن ندارد. هر چند در ظاهر خودرو خلاقیت کمی به کار رفته شکل و شمایل آن همچنان جذاب به نظر می‌رسد.

 

اخودروی الکتریکی قویتر از ویرون

اعدادی که در معرفی این خودرو به کار رفته‌اند آن را شگفت‌انگیز نشان می‌دهند. این خودرو تمام قدرت خود را از موتورهای الکتریکی‌اش می‌گیرد و موتورهای آن توانی برابر با یک هزار و 341 اسب بخار دارد.که  این توان بیش از قدرت یک بوگاتی ویرون یا لافراری است.

 

اخودروی الکتریکی قویتر از ویرون

نیمو برای شتاب صفر تا 200 کیلومتر در ساعت به 7.1 ثانیه زمان نیاز دارد و سریع‌تر از یک مزدا MX-5 به شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد و می‌تواند با بیشینه سرعت 313 کیلومتر در ساعت به حرکت خود ادامه دهد.

این خودرو همچنین سریع‌ترین خودروی الکتریکی در نوربرینگ نشان داده است. این خودرو در 45 دقیقه شارژ شده و قبل از نیاز به شارژ مجدد، می‌تواند مسافتی حدود 426 کیلومتر را طی کند.

 

اخودروی الکتریکی قویتر از ویرون

شاسی این خودرو شبیه شاسی‌های مسابقه‌ای لیمانز LMP1 ساخته شده است. ساختارهای ویژه فیبرکربن به افزایش استحکام و کاهش وزن در این اتومبیل کمک می‌کند. با این وجود خودرو همچنان حدود یک هزار و 735 کیلوگرم وزن دارد.

 

اخودروی الکتریکی قویتر از ویرون

شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت این خودرو در 2.7 ثانیه صورت می‌گیرد که از این لحاظ تسلا دارای برتری‌های بیشتری است.

94105

منبع: عصرایران

نظرات
ADS
ADS
پربازدید