Performancing Metrics

انتقاد بازیگر سرشناس از رای‌دهندگان به ترامپ | اتاق خبر
کد خبر: 381945
تاریخ انتشار: 3 آذر 1395 - 17:18
مایکل شنون گفت نمی‌خواهم در کشوری زندگی کنم که مردمش به ترامپ رای می‌دهند و ترجیح می‌دهم به هر کشور دیگری بروم اما اینجا نباشم.

به گزارش اتاق خبر، مایکل شنون بازیگر مشهور آمریکایی گفت: نمی‌خواهم در کشوری زندگی کنم که مردمش به ترامپ رای می‌دهند و ترجیح می‌دهم به هر کشور دیگری بروم اما اینجا نباشم.

شنون از آن آدم‌هایی است که هیچوقت عقب‌گرد نمی‌کند و هیچ وقت حرفش را پس نمی‌گیرد او سر باورهایش درباره دیدگاهش درباره فیلم‌ها، انتخاب‌هایش و باورهای سیاسی‌اش می‌ایستد.

این بازیگر که با اکران فیلم «جانوران شبانه» هفته شلوغی را پشت سر گذاشت، می‌گوید هنوز برایش سخت است که از انتخابات ریاست جمهوری و برنده شدن ترامپ فاصله بگیرد و به آینده این انتخاب فکر نکند. او در عین حال از کلمات خشنی برای حامیان ترامپ استفاده کرد.

وی در مصاحبه‌ای گفت: حرف دیوار بین آمریکا و مکزیک نیست، دیوار بین مردمی است که به ترامپ رای دادند و آن‌ها که رای ندادند. ما باید در این باره کاری بکنیم و من نمی‌خواهم در کشوری زندگی کنم که رای مردمانش ترامپ است. حاضرم در هر کشور دیگری زندگی کنم اما نمی خواهم فرار کنم. بنابراین تنها راهمان این است که این مشکل را حل کنیم.

بازیگر «آسمان وانیلی» اشاره کرد: مردم سالخورده زیادی هستند که نیاز دارند درک کنند زندگی زیبایی داشته‌اند ولی حالا شرایط فرق خواهد کرد. همین‌ها بودند که به این دیوانه رای دادند. اگر جوان‌ها را ببینید؛ افرادی که بین ۱۸ تا ۲۵ سال دارند، می‌بینند طرف هیلاری بودند. مادر من یک شهروند است اما او به ترامپ رای داد. حالا وقت این است که همه اینها پاسخگو باشند.

او در ادامه گفت: حالا دیگر همه یتیم هستیم. دیگر نباید خانه رفت. برای جشن شکرگزاری یا کریسمس نباید در کنار آنها بود. نباید با آن‌ها اصلا حرف زد. سکوت پاسخ آنهاست.

مایکل شنون بازیگر ۴۲ ساله آمریکا از سال ۱۹۹۱ میلادی به عنوان بازیگر شناخته شده‌است. شانون متخصص ایفای نقش شخصیت‌های مثبت رو به زوال رفته یا هیولاهای تراژیک است. او برای بازی در فیلم «جاده انقلابی» در نقش یک نابغه ریاضی که گرفتار گسست روحی و عقلی است، نامزد جایزه اسکار شد.

شنون در کنار ایمی آدامز، جیک جیلنهال و ایرون تیلور-جانسون در فیلم «جانوران شبانه» بازی کرده که تریلری روان‌شناسانه درباره یک زن و همسر سابق او و توطئه‌ای است که او فکر می‌کند علیه‌اش جریان دارد. این فیلم از هفته گذشته در سالن‌های سینماها اکران شد.

مهر 

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید