Performancing Metrics

95 درصد برق مازندران وصل شده است | اتاق خبر
کد خبر: 382076
تاریخ انتشار: 4 آذر 1395 - 15:46
مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران با اظهار اینکه 95درصد برق استان وصل است، گفت: اکنون حدود 20 درصد شهروندان جنوب آمل و 5درصد مردم منطقه لفور قائمشهر برق ندارند.

قاسم شهابی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا ، افتادن شاخه های سنگین درختان روی شبکه ها و سیم های اصلی برق را دلیل قطعی از بامداد دیروز چهارشنبه اعلام کرد و افزود: اکنون 40 گروه از همکاران و پیمانکاران در این 2 منطقه مشغول هستند.
وی با اظهار اینکه 10 گروه از ماموران برق استان تهران نیز برای کمک از روز گذشته به استان مازندران اعزام شدند، بیان داشت: به دلیل مشکلات تردد در محورهای کوهستانی هنوز به استان نرسیدند.
شهابی با اظهار اینکه تا ظهر امروز برق 2 منطقه آمل و لفور وصل خواهد شد، بیان داشت: بیش از پنج درصد از سیم های خطوط اصلی برق استان براثر برف سنگین پاره شد که بخش زیادی از آن تعویض و ترمیم شده است.
استان مازندران با 2 شرکت توزیع برق تحت عنوان مازندران و غرب استان در شهر ساری و نوشهر بیش از یک میلیون و 700 هزار مشترک دارد.
به گزارش خبرنگاران ایرنا از شهرستان های مازندران در برخی مناطق کوهستانی استان بیش از 50 سانتی متر برف بر زمین نشسته است .
کاهش دما و بارش برف پائیزی به طرز کم سابقه ای مناطق جلگه ای مازندران را از دوشنبه شب تحت تاثیر قرار داد و در حال حاضر برف تمامی این مناطق را سفید پوش کرده است.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید