Performancing Metrics

نماینده مجلس: تفکر بسیجی عامل تداوم پیروزی اسلام بر دشمنان است | اتاق خبر
کد خبر: 382088
تاریخ انتشار: 4 آذر 1395 - 18:31
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: تفکر بسیجی حافظ و عامل تداوم پیروزی اسلام بر مستکبران و دشمنان است.

اتاق خبر:جواد کریمی قدوسی چهارشنبه شب به مناسبت هفته بسیج در مسجد الزهرا (س) مشهد افزود: نیروهای جوان و بسیجی موجب شده اند استکبار جهانی درمانده شده و در منطقه خاورمیانه موفقیتی را به دست نیاورد.
وی با اشاره به این جمله رهبر معظم انقلاب که تربیت جوانان خداجوی بسیجی، فتح الفتوح امام راحل است، اظهار کرد: شخصیت هایی مانند سید حسن نصرالله، شهید امام مقنیه، شیخ زکزاکی و جریانهایی مانند جهاد اسلامی فلسطین و نیز شخصت هایی مانند شهید رجایی، شهید باهنر و شهید مدرس موجب سرافرازی و سربلندی اسلام شده اند.
وی با بیان اینکه سید حسن نصرالله تربیت شده رهبر معظم انقلاب و مایه فخر جهان اسلام است، گفت: تمام نیروهایی که هم اکنون در یمن، عراق و بحرین با دشمنان اسلام مبارزه می کنند و همه آنان که در موصل، حلب و شهرهای زیر زمینی غزه دست بر ماشه موشک ها علیه دشمنان دارند، بسیجیان جهان اسلام هستند.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: هر کجا که مدیران بسیجی اداره امور اجرایی را به دست گرفتند، بارهای به زمین مانده از زمین بلند شده و هر کجا میدان خالی از مدیران بسیجی شد و نا اهلان جای آنان را گرفتند نه تنها گرهی از مشکل مردم باز نشد بلکه دهها گره نیز به کار مردم افزوده شده است.
وی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با بسیجیان به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: ایشان خطاب به برخی مسئولان که اظهار عجز از حل مشکلات مردم می کنند و اعلام می دارند باید اروپا و آمریکا و سرمایه های خارجی وارد کشور شوند تا مشکلات حل شود، تاکید کردند که در طول انقلاب تفکر بسیجی هر باری را که بر زمین مانده از زمین بلند کرده است.
وی گفت: بسیج رقیب قوه مجریه نیست و بسیج سازندگی قصد ندارد جای وزارت جهاد کشاورزی را بگیرد بلکه هدف حل مشکلات مردم است.

ایرنا

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید