Performancing Metrics

مصرف گاز در لرستان به هشت میلیون مترمکعب در روز رسید | اتاق خبر
کد خبر: 382099
تاریخ انتشار: 4 آذر 1395 - 21:02
مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: با آغاز فصل سرما میزان مصرف گاز مشترکان در این استان با افزایش بیش از پنج میلیون مترمکعبی به هشت میلیون مترمکعب در روز رسید.

اتاق خبر:حشمت الله شمس خرم آبادی روز پنجشنبه در بازدید از طرح های عمرانی شهرستان بروجرد در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شدت سرما در نقاط سردسیر استان مانند شهرهای بروجرد، الیگودرز، دورود، ازنا موجب این مقدار افزایش شده است.
وی اضافه کرد: به منظور جلوگیری ازافت فشار گاز در فصل سرما در این استان تدابیر لازم انجام شده و مجموع خطوط کمکی در فصل گرما تعمیر و مورد بررسی قرار گرفته تا مشکلی برای مشترکان در فصل سرما ایجاد نشود.
مدیرعامل شرکت گاز لرستان بیان کرد: با توجه به فرارسیدن فصل سرما توصیه می شود مشترکان توجه جدی به رعایت نکات ایمنی در زمان استفاده از وسایل گازسوز داشته باشند.
شمس خرم آبادی اضافه کرد: مشترکان باید هنگام نصب بخاری گازی و هرگونه وسایل گرمایشی، ضمن بررسی مسیر دودکش و استفاده از کلاهک H از تامین اکسیژن مورد نیاز در منازل و سایر مکان ها که از سوخت گاز طبیعی برای گرم کردن استفاده کرده مطمئن شده و از وجود هرگونه حادثه مسمومیت با گاز CO، خفگی، انفجار و آتش سوزی جلوگیری کنند.
به گفته وی در حال حاضر بیش از 448 هزار مشترک شامل، 427 هزار مشترک خانگی، 18 هزار و 600 تجاری،2 هزار و 900 مشترک صنعتی در لرستان وجود دارد.

ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید