Performancing Metrics

اختصاص ۴۲ رام قطار برای جابه‌جایی زائران اربعین در مسیر جنوب | اتاق خبر
کد خبر: 382118
تاریخ انتشار: 5 آذر 1395 - 01:34
شرکت حمل و نقل ریلی رجاء اعلام کرد: در راستای ایجاد تسهیلات و خدمت‌رسانی بهتر، ۴۲ رام قطار برای جابه‌جایی زائران‌ حسینی(ع) در مسیر جنوب، اختصاص یافت.

اتاق خبر:به نقل از روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجاء‌، سرپرست معاونت اجرایی این شرکت ریلی در این‌باره اظهار داشت:‌‌ علاوه بر قطارهای برنامه‌ای تهران - اهواز و مشهد - اهواز، قطارهای فوق‌العاده اتوبوسی و کوپه صندلی به مقصد خرمشهر برقرار شد که در مجموع حدود 26 هزار مسافر از شهرهای تهران و مشهد جابه‌جا شدند.

محسن یاوری ‌‌افزود: علاوه بر قطارهای فوق، واگن‌های لوکس دو طبقه و قطار ریل باس با 212 سیر رفت و برگشت و 134 هزار و 304 صندلی ایجادی، ‌جابه‌‌جایی زائران اربعین بین خرمشهر و شلمچه را بر عهده دارد.‌

‌وی همچنین از کسب نشان دو ستاره توسط شرکت حمل و نقل ریلی رجاء در نخستین همایش ملی نشان مسوولیت خبر داد و گفت: ‌‌‌از میان 146 شرکت کننده در این دوره، شرکت ریلی رجاء انتخاب شد.

وی به فعالیت‌‌‌های اجتماعی رجاء اشاره کرد و افزود: ‌از جمله این اقدامات می‌توان به همکاری و تعامل با سازمان‌ها و نهادهای مختلف در زمینه های فرهنگی و امور خیریه، حفظ محیط زیست و صرفه جویی انرژی اشاره کرد.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید