Performancing Metrics

اصول پنج‌گانه رهبری درباره بسیج، تبدیل به منشور می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 382125
تاریخ انتشار: 5 آذر 1395 - 03:24
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امام(ره) نهال بسیج را کاشت و امروز می‌بینیم که بسیج ثمرات بسیار عظیمی را به بار آورده و توانسته بیشترین سهم را در امنیت، فرهنگ، سیاست و اقتصاد به ارمغان بیاورد.

اتاق خبر:سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جشنواره مالک اشتر بسیج که صبح امروز برگزار شد، پیاده روی اربعین را مانور با عظمت عاشقان اباعبدالله(ع) خواند و گفت: این پیاده روی نمادی برای وحدت مسلمانان بود و جا دارد پذیرایی و مهمان نوازی مردم عراق و ارتش و پلیس و حشدالشعبی که امنیت بی‌نظیری را در این سرزمین پر از ناامنی برای زائران فراهم کردند، تشکر کنیم.

سرلشکر باقری با بیان اینکه بسیج مایه عزت و اقتدار نظام است، اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) نهال بسیج را کاشت و امروز می‌بینیم که بسیج ثمرات بسیار عظیمی را در ۳۷ سال پس از انقلاب به بار آورده و توانسته بیشترین سهم را در امنیت، فرهنگ، سیاست و اقتصاد و تمام ابعاد متعالی ملت به ارمغان بیاورد.

وی خاطرنشان کرد: واژه هایی که امام(ره) برای بسیج به کار می‌بردند نشان از عمق اعتماد ایشان به این نیروی مردمی بود و از جمله واژه‌های تاریخی که ایشان به کار بردند می‌توان به شجره طیبه، درخت عشق، میقات پابرهنگان، تربیت یافته شهدا، معراج پاک، اندیشه اسلامی و لشگر مخلص خدا استناد کرد. امام فرمودند تفکر بسیجی ندای دل نشینی است که برای هر کشور طنین انداز می شود و هر کشور با این ندا از شر دشمنان مصون خواهد بود.

سرلشکر باقری در همین خصوص تصریح کرد: رهبر انقلاب نیز با ادامه مسیر امام(ره) واژه‌‌هایی از جمله لشگر مخلص انقلاب و انقلابی ماندن و عملکر انقلابی بسیج را برای این تشکل بزرگ مردمی ذکر نمودند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به بیانات روز گذشته رهبر انقلاب در جمع بسیجیان گفت: اصول پنج‌گانه‌ای که رهبری درباره بسیج فرمودند تبدیل به منشور بسیج خواهد شد و بسیجیان بعنوان دستورالعمل آن را اجرا خواهند کرد.

ایلنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید