Performancing Metrics

چهارمین روز آتش سوزی گسترده در اراضی اشغالی | اتاق خبر
کد خبر: 382211
تاریخ انتشار: 5 آذر 1395 - 12:14
همزمان با گسترده تر شدن آتش سوزی در سرزمین های اشغالی، هواپیماهایی از ترکیه، روسیه، یونان و آمریکا به درخواست مقامات صهیونیست برای خاموش کردن آتش وارد عمل شدند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از فلسطین الیوم، آتش سوزی گسترده در اراضی اشغالی فلسطین به ویژه حیفا برای چهارمین روز متوالی ادامه داردو مسئولان رژیم صهیونیستی برای خاموش کردن این آتش سوزی گسترده دست به دامن دیگر کشورها شده اند.

در همین راستا، پس از درخواست مسئولان صهیونیست از دیگر کشورها برای کمک به خاموش کردن این آتش سوزی، هواپیماهایی از ترکیه، روسیه، یونان و آمریکا با پرواز بر فراز مناطق درگیر با آتش سوزی اقدام به خاموش کردن آن کردند.

مسئولان رژیم صهیونیستی از شهرک نشینان مناطق نزدیک به آتش سوزی خواسته اند که این مناطق را ترک کنند و حدود ۸۰ هزار نفر از ساکنان حیفا نیز این منطقه را تخلیه کرده اند. در همین رابطه شهردار حیفا نیز اعلام کرد که ۷۰۰ واحد مسکونی از آتش سوزی آسیب دیده اند.

در همین زمینه رسانه های صهیونیست از رسیدن دامنه آتش سوزی به مناطقه کریات غات و بیت مائیر در جنوب تل آویو و دیوار حائل در غرب قلقیلیه در جنوب کرانه باختری خبر می دهند.

این رسانه ها اعلام کردند که آتش سوزی گسترده در زخرون یعقوب به دلیل اختلافات قومی قبیله ای شکل گرفته است.

همچنین آتش سوزی دامنگیر مناطق مسکونی در الجلیل نیز شده است و ساکنان این مناطق به سرعت در حال تخلیه اماکن خود هستند.

این در حالی است که برخی از کارشناسان این آتش سوزی را ناشی از شرایط محیطی می دانند.

94105

منبع: مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید