Performancing Metrics

۱۰۰ میلیارد تومان از تعهدات تسهیلات رونق تولید در لرستان محقق نشد | اتاق خبر
کد خبر: 382212
تاریخ انتشار: 5 آذر 1395 - 12:16
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان با تعهدات پرداخت تسهیلات رونق تولید فاصله داریم.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر ، مهرداد غضنفری صبح امروز در جلسه ستاد تسهیل رونق تولید با اشاره به اینکه لرستان در پرداخت تسهیلات رونق تولید فاصله ۱۰۰ میلیاردی با مبلغ تعهد شده دارد، اظهار داشت: استان تعهد داشته است که به ۳۰۴ واحد اقتصادی تسهیلات رونق تولید پرداخت کند که تا کنون به ۲۰۴ طرح تسهیلات پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه از نظر تعداد جلسات ستاد تسهیل تولید در لرستان بیش از سایر استانها عمل شده است، تصریح کرد: برای ما مهم است که دستگاه ها و بانکهای استان در حوزه پرداخت تسهیلات در کشور شاخص باشند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان با بیان اینکه طی چند روز گذشته با مکاتباتی که با بانکها داشتیم بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در پرداخت تسهیلات جهش داشته ایم، تصریح کرد: اگر به قراردادهای انباشته شده در بانکها تسهیلات پرداخت شود لرستان استان اول در بحث پرداخت تسهیلات خواهد شد.

غضنفری با تاکید بر اینکه پیش از این فاصله کمی با استان فارس در پرداخت تسهیلات داشتیم اما امروز بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان فاصله با استان فارس داریم، افزود: این موضوع ما را نگران کرده است.

وی با بیان اینکه بانکها باید با انعطاف بیشتر اما در چهارچوب قوانین تسهیلات را پرداخت کنند، تصریح کرد: زمان زیادی برای پرداخت تسهیلات رونق تولید نمانده و باید بانکها در این امر تسریع کنند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه مهمتر از برنامه رونق تولید هیچ برنامه دیگری نیست، افزود: باید طی یک هفته پرداخت ۷۵ میلیارد تومان قراردادهای انباشته شده در بانکها تعیین تکلیف شود.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید