Performancing Metrics

می‌خواهند با تبلیغات دروغ چهره بسیج را خدشه دار کنند | اتاق خبر
کد خبر: 382228
تاریخ انتشار: 5 آذر 1395 - 21:24
رضایی در نماز جمعه زنجان مطرح کرد:
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه زنجان گفت: عده ای هستند که می خواهند با سیاست ، سر بسیج را ببرند و بسیج و بسیجیان را خانه نشین کنند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محسن رضایی با اشاره به وجود سه هزار شهید و شش هزار جانباز استان زنجان در هشت سال دفاع مقدس گفت: بسیج چشمه جوشان ارزش های الهی است. خستگی ناپذیری و پشت به دنیا کردن نیروهای بسیج، یادآور شوق بسیجیان برای دیدار با معبود و عبور از سختی‌ها و جنگیدن با دست خالی و نمایش دریادلی است، بسیج یعنی نبرد با شک و تردید و دودلی.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: بسیج بازتاب و انعکاس نور ولایت در قلب ملت ایران است. بسیج تبلور خشم انقلابی و اراده و تصمیم تاریخی ملت ایران در نه گفتن به قدرت های استکباری است. بسیج مشت آهنین ملت ایران بر سر استعمارگران و ظالمین و مفسدین ایران و جهان است. بسیج نماد و تابلو حضور انقلابی ملت ایران در احیای اقتدار و تمدن خویش است. بسیج تابلو بیداری ملت ایران است.

وی همچنین گفت: عده ای هستند که می خواهند با سیاست ، سر بسیج را ببرند و بسیج و بسیجیان را خانه نشین کنند. می خواهند با سیاست، بسیج را فریب بدهند، با دروغ و تبلیغات می خواهند چهره بسیج را خدشه دار کنند و بسیج و بسیجیان باید دوستان و دشمنان خود را بشناسند.

رضایی با اشاره به دلایل مخالفت برخی با بسیج و حرکت های انقلابی اظهار کرد: کسانی که با بیداری ملت ایران مخالف هستند با بسیج هم مخالف هستند. کسانی که قصد سازش یا معامله بر سر میراث امام و انقلاب را دارند با بسیج مخالف هستند. کسانی که با قیام و خشم انقلابی ملت ایران در مقابل متجاوزین و استکبار و ظالمین مخالف هستند با بسیج مخالفت می کنند. پس مخالفت با بسیج مخالفت با ملت به پا خاسته ایران است و مخالفت با انقلاب و ارزش های این انقلاب است.


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: عده ای در صدد خاموش کردن صدای آزادی خواهی و عدالت جویی مردم ایران هستند و می خواهند با خواب کردن ملت، این کشور را تسلیم دشمنان کنند. ریشه بسیج عدالت خواهی ملت ایران و مبارزه با ظلم و ستم است. بسیج تصمیم ملت ایران برای خروج از بی تفاوتی و انزوا گرایی است.


این استاد دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: جریانی در خارج از مرزها، در منطقه و در داخل کشور، علیه ملت ما و برای از میان بردن ارزش‌های انقلاب فعال شده است. ابزارهای این جریان تحریم اقتصادی و فساد و تهاجم فرهنگی است که می خواهند با استفاده از آن ارتباط مردم با ولایت و رهبری را تضعیف کنند تا از تابش نورالهی در قلب ملت ایران جلوگیری کنند. آنها به دنبال قطع ارتباط مردم با بسیج و سپاه هستند.


رضایی افزود: برخی مسوولان با اقدامات خود مردم را تحقیر می کنند، گرد "نمی توانیم" را به صورت مردم می پاشند. چرا ناتوانی خودشان را به مردم نسبت می دهند؟ ملت ما تواناست و می تواند. "تدبیر" و "اقتدار" برادر یکدیگر هستند، ملت را کوچک نکنید. در جبهه ها هم هر گاه احساس تردید در مسوولان به وجود می آمد، اعزام نیروها کم می شد. نباید احساس خستگی را به جامعه تزریق کرد. عده ای که با حضرت امام همراه شدند و نمی خواستند که شاه باشد، بعد از آنکه شاه از ایران رفت، انگیزه آنها هم تمام شد و به تعبیری انقلابی گری آنها به اتمام رسید و در مرحله ای که انقلاب روبروی آمریکا قرار گرفت، گفتند که ما نیستیم!

وی با اشاره به ضرورت حضور بسیجیان در جهاد اقتصادی تصریح کرد: همراهی بسیج در اقتصاد مقاومتی به نفع کشور و مصالح آن خواهد بود و پایه های اقتصاد مقاومتی را تحکیم می بخشد. ما می توانیم اقتصاد مقاومتی را همزمان با مبارزه با فساد پیگیری کنیم. می توانیم با فقر و بیکاری مبارزه کنیم. ملت ایران اگر احساس کنند که از آنها انتظار اقدامات بزرگ است، پاسخ می دهند و همراه می شوند.
انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید