Performancing Metrics

اگر جای رودریگس بودم رئال مادرید را ترک نمی‌کردم | اتاق خبر
کد خبر: 382280
تاریخ انتشار: 6 آذر 1395 - 08:32
زیدان:
سرمربی رئال مادرید اظهار کرد اگر جای مهاجم کلمبیایی اش بود مادرید را ترک نمی‌کرد.
به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رئال مادرید شنبه در هفته دوازدهم لالیگا برابر اسپورتینگ خیخون قرار می گیرد. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: سخت است که بازیکنان آسیب دیده داشته باشید. بازیکنانی که در اختیار دارم تمام تلاش خود را می کنند تا خوب باشند اما گاهی نمی توان بیشتر از این کاری کرد. در زمین بازی اتفاقاتی می افتد. با آسیب دیدن بازیکن ناراحت می شوم. گرت بیل مدت ها از میادین دور خواهد بود اما باید به کار خود ادامه دهیم و برابر اسپورتینگ تمام تلاشمان را کنیم. بازی خیلی سختی خواهد بود. امیدوارم بیل زودتر به میادین بازگردد. رافائل واران پس از دو بازی مشکلاتی در زانو پیدا کرد که نخواستیم در رابطه با او ریسک کنیم. کاسیمرو و په په به تیم دعوت شدند چون بهبود یافته اند و در شرایط خوبی قرار دارند. باید ببینیم می توانند بازی کنند یا نه.


سرمربی رئال مادرید درباره آینده خامس رودریگس اظهار کرد: اگر جای رودریگس بودم رئال مادرید را ترک نمی کردم. در این باشگاه بزرگ می ماندم. او فرصت بازی پیدا خواهد کرد. حقیقت ندارد که هیچ وقت بازی نخواهد کرد.

سرخیو راموس مدافع و کاپیتان رئال مادرید در صورت دریافت کارت زرد ال کلاسیکو را از دست خواهد داد. زیدان در مورد حضور مدافع اسپانیایی در دیدار پیش رو گفت: راموس باید بازی کند. به کارت و چنین مسائلی فکر نمی کنم. پیش از دیدار با بارسلونا بازی مهمی داریم. مطمئنم همه چیز خوب پیش خواهد رفت.
فابیو کونترائو در دیدار برابر اسپورتینگ لیسبون یک خطای فاحش کرد. خطا هند این بازیکن برای حریف پنالتی به ارمغان آورد و تبدیل به گل شد. رسانه ها پس از بازی به شدت از او انتقاد کردند اما زیدان در این باره گفت: فکر می کنم خیلی سختگیرانه با او برخورد کردند. در فوتبال هر اتفاقی ممکن است بیفتد. او بهتر از قبل است و فردا همراه تیم نخواهد بود. کونترائو بدشانس بود که چنین اتفاقی برایش افتاد. خوشحالم که برابر اسپورتینگ فرصت بازی پیدا کرد. به او اعتماد دارم. دلیل بازی نکردش به این خاطر است که دیگر بازیکنان بهتر بازی می کنند. خامس بازیکن مهمی برای تیم است.

رئال مادرید 30 بازی را بدون شکست پشت سرگذاشته است. با این حال نسبت به بازی این تیم انتقاد هایی شده است. سرمربی فرانسوی در این رابطه اظهار کرد: پیروزی ها اهمیت زیادی دارند چون تیم به آن زنده است. جو مادرید را می شناسم چون در این تیم بازی کردم و اکنون در آن مربی گری می کنم. زمانی که بازی می کردیم و نمایش بدی ارائه می دادیم از ما انتقاد می کردند. در فوتبال حضور دارم تا پیروز شوم. به عنوان یک سرمربی نیز دوست دارم پیروز شوم و عناوین را فتح کنم. می توانیم هواداران را با پیروزی هایمان خوشحال کنیم. من هدفمند هستم و همیشه با انتقادها رو به رو هستم. اما روش بازی تیمم را عوض نخواهم کرد. می توانیم بهتر شویم.

زیدان در پایان درباره مشکلات گلزنی کریم بنزما اظهار کرد: همه می خواهند بنزما را بسنجند. به عقیده آن ها او باید در همه بازی ها بدرخشد و گلزنی کند. بنزما برای گلزنی و کمک به تیم تلاش می کند. همیشه انتقاد های بیجا وجود دارد اما بنزما عملکردش خوب است.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید