Performancing Metrics

بیست و سومین همایش بیمه 13 آذرماه برگزار می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 382350
تاریخ انتشار: 6 آذر 1395 - 13:51
صفری با بیان اینکه نوآوری در تکنولوژی دانش و محصولات برای قیمت‌گذاری در بازار به شکل رقابتی است خاطرنشان کرد: رفع نیازها دوطرفه بوده و هیچ یک از بازیگران بازار در قیمت نمی‌توانند تاثیر بگذارند.

اتاق خبر: صفری رئیس پژوهشکده بیمه صبح امروز در یک نشست خبری با اشاره به برگزاری بیست و سومین همایش ملی و نهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه اظهار داشت: شبنه 13 آذرماه مصادف با روز ملی بیمه این همایش برگزار می‌شود که در آن به سازوکارهای بازار در صنعت بیمه و کارکردهای آن می‌پردازیم.

وی افزود: بازار یک نهاد است و محلی برای تقابل عرضه و تقاضا است که با توسعه و رشد تکنولوژی از ماهیت مکانی خارج شده و تبدیل به مکانیزمی برای تنظیم فعالیت‌های اقتصادی دو طرف می‌‌شود.

صفری با تاکید بر اینکه موضوع بازار در صنعت بیمه بسیار مهم است ، گفت: در یک بازار کارآمد اطلاعات گردش سریعی دارد و به موقع به دست ذینفع می‌رسد.

وی افزود: رقابت در یک بازار کارآمد سالم و سازنده بوده و منتهی به بهبود فضای کسب و کار و آزادی عمل می‌شود.

رئیس پژوهشکده بیمه با بیان اینکه نوآوری در تکنولوژی دانش و محصولات برای قیمت‌گذاری در بازار به شکل رقابتی است خاطرنشان کرد: رفع نیازها دوطرفه بوده و هیچ یک از بازیگران بازار در قیمت نمی‌توانند تاثیر بگذارند.

وی گفت: برای ماندن در بازار باید به دنبال هدفی مشخص بود و با نوآوری و تنوع محصولات پابرجا ماند.

وی افزود: تاکنون دو هزار و 500 نفر از دست‌اندرکاران صنعت بیمه و دانشگاهیان برای این همایش اعلام حضور کرده‌اند.

رئیس پژوهشکده بیمه با اشاره به اهداف برگزاری این همایش گفت: دسترسی به آخرین یافته‌های علمی در حوزه دانش بیمه دسترسی به پیشنهادات کاربردی برای برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری در صنعت بیمه، تاثیرگذاری در سیاست‌های کلان فراصنعتی و درون صنعتی و نیز افزایش ارتباطات فعالان این صنعت و انعقاد تفاهم‌نامه برای سرمایه‌گذاری و قراردادهای تجاری و نیز فراهم سازی امکان ملاقات هیئت‌های داخلی و خارجی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش است.

وی گفت: محورهای بیست و سومین همایش ملی بیمه شامل تحلیل بازارهای اتکایی ، نوآوری در محصولات بیمه ، ا رتقای فضای کسب و کار در این صنعت و ورود بیمه‌گران خارجی و رقابت در صنعت بیمه است.

وی در خاتمه گفت: شرکت‌های بیمه‌ای از کشورهای آلمان ، انگلستان ، فرانسه ، آذربایجان و نیز شرکت‌هایی از حوزه خلیج فارس در این همایش حضور دارند و یکی از اساتید کشور فرانسه در خصوص اوراق بهادار سازی ریسک‌های بیمه‌ای سخنرانی خواهند داشت.

 ایلنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید