Performancing Metrics

توفیق: سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان تغییر نمی‌کند | اتاق خبر
کد خبر: 382461
تاریخ انتشار: 7 آذر 1395 - 12:35
برنامه‌های تیم ملی بسکتبال جوانان بعد از تعطیلات اعلام می‌شود
دبیر فدراسیون بسکتبال از اعلام برنامه‌های تیم ملی جوانان در هفته آینده خبر داد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، علی توفیق با بیان اینکه بعد از تعطیلات برنامه‌های تیم ملی جوانان بسکتبال مشخص خواهد شد، اظهار کرد: در هفته آینده با حضور آقای رضا نوری، کمیته فنی و فدراسیون جلسه‌ای در رابطه با برنامه‌های فیزیکی و نحوه اعزام و مسائل تمرین‌های تیم برگزار خواهیم کرد و تصمیمات نهایی گرفته خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه هیچ تصمیمی در مورد تغییر کادر فنی نداریم و آقای نوری به کار خود ادامه خواهد داد گفت: در جلسه‌ای که برگزار می‌شود به دلیل اینکه تعدادی از بازیکنان در لیگ یک و برتر مشغول هستند در رابطه با برنامه‌های آقای نوری برای برگزاری اردوها تصمیم خواهیم گرفت تا کار خود را آغاز کنند.

علی توفیق در رابطه با نگاه آقای باوئرمان سرمربی تیم بزرگسالان به رده‌های پایه گفت: ایشان همیشه با مربیان تیم‌ها هماهنگ هستند. کارهای تاکتیکی را بخصوص کارهای دفاعی را با بازیکنان جوان تمرین می‌کنند و این دیدگاه نه تنها برای رده جوانان بلکه در رده نوجوانان نیز وجود دارد.

وی در پایان سخنان خود در رابطه با انتظارات مردم خاطرنشان کرد: مردم ما باید بدانند که تیم‌های دیگر مانند اسپانیا، صربستان و کرواسی از امکانات بیشتری نسبت به تیم ملی ما برخوردار هستند و اگر بحث مادی را کنار بگذاریم و در رابطه با کیفیت بازی حرف بزنیم هرچقدر که پول بدهیم آش می‌خوریم، پس بازیکنان و همه عوامل باید تلاش خود را انجام دهند.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید