Performancing Metrics

استیضاح مشکلی را حل نمی‌کند | اتاق خبر
کد خبر: 382537
تاریخ انتشار: 7 آذر 1395 - 12:14
نماینده مردم سراوان در مجلس با بیان اینکه استعفا و یا استیضاح مشکل را حل نمی‌کند گفت: با توجه به شرایط دولت در ماه‌های پایانی مطرح کردن چنین موضوعاتی وزارتخانه را از ریل اصلی خارج می‌کند و ما باید علاج درد را پیدا کنیم.

اتاق خبر: محمدباسط درازهی ، با بیان اینکه با استعفای یک فرد و یا استیضاح کردن مشکل حل نمی‌شود، گفت: همانطور که رهبری فرمودند باید علاج درد مشکلات را پیدا کنیم، مسأله‌ای هم که اخیراً اتفاق افتاده سیاسی نبوده و خطای انسانی بوده است.

وی افزود: بنابراین این که خطای انسانی از کجا سر زده باید همان را پیدا کرده و نسبت به اصلاح آن اقدام کرد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به شرایطی که دولت دارد و در ماه‌های پایانی خود قرار دارد مطرح کردن استیضاح وزارتخانه را از ریل اصلی خارج می‌کند. به عنوان مثال در مورد آموزش و پرورش شاهد بودیم که به جای خدمت کردن تمام تمرکز وزارتخانه به مجلس بود.

این عضو فراکسیون امید مجلس ادامه داد: به نظر می‌رسد مطرح کردن استیضاح به صلاح کشور نیست و در شأن مجلس هم نیست، اگر در اوایل کار دولت و یا در میانه آن قرار داشتیم طبیعتاً باید فردی که خطا کرده از مسئولیت خود کناره‌گیری می‌کرد.

نماینده مردم سراوان در مجلس با تأکید بر اینکه کمیسیون عمران به عنوان کمیسیون اصلی باید کارگروه تخصصی برای بررسی موضوع را تشکیل دهد، گفت:‌ در حال حاضر چون نماینده‌ها در حوزه‌های انتخابیه هستند نمی‌توان تصمیم خاصی اتخاذ کرد. امیدواریم تا هفته آینده که مجلس کار خود را آغاز می‌کند وضعیت مشخص‌تر باشد.

ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید