Performancing Metrics

دبیرکل جدید سازمان ملل: این نهاد بین‌المللی باید بجای بروکراتیک بودن، فعال‌تر باشد | اتاق خبر
کد خبر: 382705
تاریخ انتشار: 9 آذر 1395 - 11:11
دبیرکل منتخب سازمان ملل می گوید، سازمان ملل باید بیش از آنکه یک سازمان متکی بر امور بروکراتیک باشد، باید زیرک، چالاک و پویا باشد؛ صلح‌بانانش باید بهتر آموزش ببینند و به حقوق بشر بیشتر احترام بگذارند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، آنتونیو گوترش، دبیرکل منتخب سازمان ملل در جریان سفر به چین گفت که می تواند بعنوان میانجی گر در درگیری‌های سراسر جهان نقش داشته باشد.

وی امروز (دوشنبه) به خبرنگاران گفت که می‌خواهد مطمئن شود که بخش‌های متفاوت در سازمان ملل برای یک هدف کار می کنند و هدف ارزیابی مستقل عمومی قرار می گیرند تا کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

دبیرکل جدید سازمان ملل برای شرکت در مراسمی در وزارت خارجه چین با وانگ‌یی، وزیر خارجه این کشور دیدار کرد و درباره مسائل مهم منطقه‌ای و جهانی با وی به گفتگو پرداخت.

وی در ادامه گفت که نیروهای صلح بان سازمان ملل باید بهتر تجهیز شوند و برای جلوگیری از خشونت علیه زنان و نقض حقوق کودکان بهتر آموزش ببینند.

سازمان ملل اخیرا به دلیل گزارش‌هایی مربوط به سوءاستفاده جنسی نیروهای صلح بان از زنان و کودکان در جمهوری آفریقای مرکزی و کنگو در مظان اتهام قرار گرفته است.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید