Performancing Metrics

تحصیل ۴۲۰۰ دانش‌آموز لرستانی در مدارس استثنایی | اتاق خبر
کد خبر: 382738
تاریخ انتشار: 9 آذر 1395 - 18:46
رئیس آموزش و پرورش استثنایی لرستان از تحصیل چهار هزار و ۲۰۰ دانش آموز در مدراس استثنایی این استان خبر داد.

اتاق خبر: امیر حسین برجی در مراسم افتتاح مرکز فراگیر کانون پرورش فکری لرستان از وجود چهار هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز استثنایی در این استان خبر داد و اظهار داشت: امیدواریم در آینده شاهد احداث مراکز بیشتری توسط کانون باشیم تا دانش آموزان استثایی نیز بتوانند از فعالیت های کانون که در مراکز انجام می شود در کنار سایر کودکان ونوجوانان استفاده کنند.

وی افزود: دانش‌آموزان استثنایی درهفت گروه آموزشی آسیب دیده بینایی، آسیب دیده شنوایی، کم‌توان ذهنی، جسمی حرکتی، چند معلولیتی، اختلالات یادگیری و ضعف اُتیسم تحت پوشش آموزش و پرورش استثنایی لرستان مشغول به تحصیل هستند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی لرستان با بیان این‌که این تعداد دانش آموز در ۶۶ مدرسه استثنایی سراسر استان لرستان تحصیل می‌کنند، عنوان کرد: تمام خدماتی که به این قشر از جامعه ارائه می‌شود رایگان بوده و هر ماه مبلغ ۷۲ میلیون تومان برای ایاب و ذهاب آن‌ها هزینه می‌شود.

برجی با انتقاد از اینکه قانون سه درصد استخدام‌ دولتی معلولان در استان اجرایی نشده است گفت: در این راستا از نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی درخواست داریم که پیگیری لازم را برای بازگرداندن حق تضعیف شده معلولان را داشته باشد.

ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید