Performancing Metrics

بیست و سومین همایش ملی و نهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه آغاز به کار کرد | اتاق خبر
کد خبر: 382999
تاریخ انتشار: 13 آذر 1395 - 11:08
این همایش با حضور علی طیب‌نیا وزیر اقتصاد ودارایی و عبدالناصر همتی رئیس کل بیمه مرکزی و جمعی از نمایندگان مجلس و فعالین صنعت بیمه کشور در حال برگزاری است.

اتاق خبر: صبح امروز بیست و سومین همایش ملی و نهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه با عنوان کارکرد و ساز وکار بازار در صنعت بیمه مصادف با روز ملی صنعت بیمه دربرج میلاد تهران آغاز به کار کرد.

در ابتدای افتتاح این همایش صفری رئیس پژوهشکده بیمه با اشاره به اهداف برگزاری این همایش گفت: دسترسی به آخرین یافته‌های علمی و دانش بیمه‌ای و استفاده از تجربیات و سیاست‌های راهبردی برای صنعت بیمه از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش است.

وی افزود: درصدد هستیم که با این گردهمایی بزرگ تعامل بین دانشگاهیان و فعالین صنعت بیمه را فراهم کنیم و امکانی برای ملاقات هیات‌های داخلی و خارجی به منظور انعقاد تفاهم‌نامه فراهم شود.

صفری خاطرنشان کرد: عنوان امسال این همایش کارکرد و سازوکار بازار در صنعت بیمه است که بسیار مهم بوده زیرا بازار مکانی برای ایجاد روابط اقتصادی بین فعالان بازار بوده که به رفع نیازهای مصرف‌کننده می‌انجامد.

رئیس پژوهشکده بیمه تصریح کرد: گردش سریع اطلاعات و آزادی در ورود و خروج آن منجر به قیمت‌گذاری منطقی و بهبود کیفیت محصول و نوآوری و بهبود در فضای کسب و کار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در اتمام این همایش پنل های تخصصی با حضور اساتید دانشگاه برگزار خواهد شد و 2600 نفر برای حضور در این همایش ثبت نام کردند و مقالات ارسالی به این همایش از سوی سه داور مورد بررسی قرار گرفت.

ایلنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید