Performancing Metrics

امروز به حضور در میان دانشجویان بیشتر نیاز است | اتاق خبر
کد خبر: 383206
تاریخ انتشار: 14 آذر 1395 - 17:33
آملی‌لاریجانی
تشکل‌های دانشجویی صبح امروز (یکشنبه) 14 آذرماه با رییس دستگاه قضایی دیدار کردند.

اتاق خبر: در این مراسم نمایندگانی از دفتر تحکیم، جنبش عدالتخواه دانشجویی، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل، بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی دانشجویان و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه، اسماعیلی رییس کل دادگستری استان تهران، خداییان معاون حقوقی قوه قضاییه، جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران، ذوالقدر معاون راهبردی قوه قضاییه و حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه با تبریک فرا رسیدن ماه ربیع‌الاول و میلاد پیامبر (ص) و گرامیداشت فرا رسیدن روز دانشجو گفت: بنا بود خیلی بیشتر از اینها این جلسات تشکیل شود. یکی از محرومیت‌های بنده در این سمتی که آمده‌ام همین است.

رییس قوه قضاییه گفت: قبلا در دانشگاه شر کت می‌کردم و از مواهب این جلسات، نشست‌های صمیمی با دوستان دانشجو بود که هم برای من استفاده داشت و نیازهای روز را متوجه می شدیم و هم شاید برای دوستان در حل پاره‌ای از مشکلات فکری و نظری مفید بود.

وی افزود: امروز شاید نیاز بیشتری است که در خدمت دوستان دانشجو باشیم، خصوصا که علاوه بر مباحث نظری، قوه قضاییه محل پرسش‌های زیادی است و مطالب زیادی مطرح است.

ادامه جلسه با طرح پرسش هایی از سوی نمایندگان تشکل های دانشجویی و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

مبنع: ایسنا

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید