Performancing Metrics

حیا داشتم که تا امروز سکوت کردم | اتاق خبر
کد خبر: 383294
تاریخ انتشار: 15 آذر 1395 - 10:48
رزیتا غفاری بازیگر سینما و تلویزیون ایران با اشاره به اینکه مدت 15 سال به خاطر ملاحظه بیش از حد درمورد جراحی دندانش چیزی نگفته، ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدوارم عمل دو روز قبل، آخرین جراحی ام باشد.

به گزارش اتاق خبر، رزیتا غفاری بازیگر عرصه تلویزیون و سینما می گوید: دلیل ریشه ای جراحی اخیرم به عمل سال ها قبل باز می گردد و در پست آخری که در صفحه شخصی ام قرار داده ام، به این موضوع پرداختم.

غفاری تصریح کرد: بنده در این پست مطلبی را همراه با لبخند یک درد منتشر کردم و با توجه به اتفاقی که برای من رخ داد، فکر می کنم مطلبی که منتشر کردم کمترین کاری بود که می توانستم انجام دهم.

بازیگر سریال خاطره انگیز "در قلب من" اظهار کرد: هر کسی جای من بود به طور یقین عکس العمل خیلی شدیدتری نشان می داد اما شاید من به خاطر حیا و یکسری ملاحظه بیش از اندازه تا حالا چیزی نگفته بودم چرا که به طور کلی فرد با ملاحظه ای هستم و حتی در روند کارم نیز همیشه این گونه هستم.

این بازیگر عرصه تلویزیون در ادامه صحبت های خود گفت: امیدوارم عملی که انجام دادم جراحی آخرم باشد البته خدا را شکر بهبودی را نسبت به گذشته احساس می کنم.

وی یادآور شد: هم اکنون مجموعه تلویزیونی "ماماهوت" به کارگردانی بنده، چهار شب در هفته روی آنتن شبکه دو سیما می رود البته این برنامه در هفته جاری شنبه ، دوشنبه و جمعه پخش می شود چرا که چهارشنبه شب شهادت امام حسن عسگری (ع) است و به همین دلیل، این برنامه پخش نمی شود.

بازیگر سریال تلویزیونی "تبریز در مه" همچنین خاطرنشان کرد: بنده همچنین پیشنهادهایی برای ایفای نقش در آثار مختلف داشته ام اما علاقمند هستم تا در شرایط فعلی کار کارگردانی انجام دهم.
رزیتا غفاری 15 سال قبل به دلیل پوسیدگی دندان به یک جوان دندانپزشک که از سوی خانه سینما به او معرفی شد، مراجعه کرد اما تراش دادن دندان وی به اندازه ای ادامه پیدا کرد که به عصب رسید و این اتفاق، رویدادهای دیگری همچون خونریزی معده را در پی داشت.

البته موضوع به همین جا ختم نشد و به مرور و در طی این سال ها، غفاری متوجه باز بودن سینوس ها و تخریب کامل دیوارهای سینوسی نیز شد. البته در این مدت و به دلیل درد شدید دندان، او مجبور به استفاده از ایمپلنت شد و دو روز قبل دوباره تحت جراحی قرار گرفت.

میزان

نظرات
ADS
ADS
پربازدید