Performancing Metrics

کارآگاهان قرن هجدهم مقابل دوربین «روانپزشک» | اتاق خبر
کد خبر: 383478
تاریخ انتشار: 16 آذر 1395 - 12:51
لوک ایوانز انگلیسی تبار و دانیل برول بازیگر آلمانی به کمک تلویزیون می‌آیند تا معمای یک سری جنایت پیچیده را کشف کنند.

به گزارش اتاق خبر، لوک ایوانز انگلیسی تبار و دانیل برول بازیگر آلمانی به کمک تلویزیون می‌آیند تا معمای یک سری جنایت پیچیده را کشف کنند. این مجموعه درام و پررمز و راز با نام «روانپزشک» جلوی دوربین خواهد رفت. شبکه کابلی معروف تی.ان.تی تهیه‌کننده این سریال است و آن را با هزینه تولید هشت میلیون دلاری تهیه خواهد کرد. فیلمنامه اقتباسی این درام دلهره‌آور با نگاهی به نوول پرسروصدا و پرخواننده‌ای به همین نام نوشته شده است. تمرکز اصلی این داستان بر جرم و جنایت سازمان یافته در شهر نیویورک در قرن هجدهم میلادی است. جاکوب وربروگن خالق مجموعه است و در کار نگارش فیلمنامه هم نقش مهمی داشته است.

داستان مجموعه در دورانی رخ می‌دهد که شهر نیویورک در حال گسترش و تبدیل شدن به یکی از مهم‌ترین مراکز اقتصادی و صنعتی کشور آمریکا بود. اما قتل‌هایی که در سال 1896 در این شهر رخ داد، اهالی آن را در وحشت عجیبی فرو برد. در جامعه‌ای که فاصله طبقاتی بین فقیر و غنی کاملا مشهود است و شهر با سرعتی افسارگسیخته به سمت صنعتی شدن پیش می‌رود، تیترهای روزنامه‌ها خبر از قتل تعدادی از جوانان شهر می‌دهند. این جوانان همه در یک مرکز کار می‌کنند و قتل آنها به شکل وحشیانه و خاصی صورت می‌گیرد. کمیسیونر پلیس تئودور روزولت (کسی که بعدها تبدیل به بیست و ششمین رئیس‌جمهور آمریکا شد) از دکتر روان‌شناس لوژار کریژلر دعوت می‌کند روی پرونده قتل‌ها کار کند.

جان مور، روزنامه‌نگار کنجکاو هم به این دکتر روان‌شناس می‌پیوندد تا هم قاتل‌ها را پیدا کنند و هم برای روزنامه‌اش گزارش‌های جنجالی بنویسد. تحقیقات این دو کاملا محرمانه است و قرار نیست کسی اطلاعی از آن پیدا کند. پیچیدگی ماجرا باعث اضافه شدن سارا هاوارد، منشی مخصوص روزولت به این دو می‌شود. هاوارد که به مسائل جنایی علاقه خاصی دارد، به دنبال آن است که تبدیل به اولین پلیس کارآگاه شهر شود اما با پیشرفت کار پرونده، مشخص می‌شود ماجرا پیچیده و هیجان‌انگیزتر از آن است که تصور می‌شد. در عین حال، این پرونده برای دکتر کریژلر حکم مبارزه‌ای درونی برای رسیدن به هویت واقعی‌اش را دارد. نقش این دکتر را برول به عهده دارد و ایوانز هم روزنامه‌نگار ماجراجوی داستان خواهد بود.

«روانپزشک» در13 اپیزود تولید و کلید فیلمبرداری آن، اوایل سال جدید میلادی زده می‌شود. قرار است کل صحنه‌های مجموعه در لوکیشن‌های سرد و قدیمی نقاط مختلف شهر بوداپست مجارستان فیلمبرداری شود. شبکه کابلی تی.ان تی.این درام پررمزوراز را برای پخش در آمریکا در آخرین روزهای سال 2017 آماده می‌کند. با توجه به اروپایی بودن بازیگران اصلی مجموعه، رسانه‌های گروهی این قاره منتظر اعلام زمان پخش تلویزیونی آن در اروپا هستند. این رسانه‌ها با اشاره به حضور تعداد بیشتری از بازیگران اروپایی در محصولات تلویزیونی، به این نکته اشاره می‌کنند که ستارگان سینما این روزها علاقه زیادی به همکاری با جعبه جادو پیدا کرده‌اند.

جام جم

 

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید