Performancing Metrics

چرا همسایه های غفوریان به تلویزیون نیامدند؟ | اتاق خبر
کد خبر: 383488
تاریخ انتشار: 16 آذر 1395 - 13:36
تهیه‌کننده سریال "همسایه‌ها" گفت: دوشنبه هفته گذشته از مسئولان شبکه دو درخواست کردم که پخش سریال را یک هفته به تعویق بیندازند تا گروه در آرامش بیشتری به کار خود بپردازند.

به گزاش اتاق خبر، سید علیرضا سبط احمدی، تهیه کننده سریال «همسایه‌ها»درباره عدم پخش سریال از شبکه دو گفت: دوشنبه هفته گذشته از مسئولان این شبکه درخواست کردم که پخش سریال را یک هفته به تعویق بیندازند تا گروه در آرامش بیشتری به کار خود بپردازند.  

 

یک ماه در روند تولید عقب افتادیم

وی ادامه داد: ما فیلمبرداری سریال را در 28 صفر تعطیل کردیم و از آنجایی که سریال یک ماه از زمان برنامه ریزی تولید عقب ماند، درخواست تعویق در زمان پخش را داشتیم. به عبارت دیگر به خاطر تغییر کارگردان و مختصات فیلمنامه یک ماه از تولید عقب افتادیم و  همچنین تغییراتی که در فیلمنامه و شخصیت های سریال رخ داد، باعث شد تا عملا 5 قسمت اولیه سریال که توسط آرش معیریان کارگردانی شده بود، قابلیت استفاده در کلیت سریال را نداشته باشد و مجبور شدیم که تمام سریال را از ابتدا تولید کنیم و همین باعث شد که یک ماه در روند تولید عقب بیفتیم.

تهیه کننده سریال «همسایه‌ها» اظهار داشت: از آقای صباح، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو درخواست تعویق یک هفته ای در زمان پخش سریال را داشتیم و ایشان هم موافقت کردند که سریال با تاخیر روی آنتن برود.

 

از هفته آینده 20 قسمت آماده برای پخش خواهیم داشت

سبط احمدی افزود:از هفته آینده 20 قسمت آماده برای پخش خواهیم داشت و همین مسئله باعث کاهش استرس گروه تولید و افزایش نظارت بر کنترل کیفیت سریال می شود و یقینا تا آخر روند تولید هم بدون مشکل پیش خواهیم رفت.

وی درباره پایان زمان فیلمبرداری سریال تصریح کرد: پیش بینی مان این است که اواخر دی ماه فیلمبرداری کار تمام خواهد شد، البته با یک هفته تعویق در پخش سریال نیز ما تنها یک یا دو روز تفاوت در زمان پخش و روند تولید خواهیم داشت؛ تمام برنامه ریزی ها را انجام دادیم که روند تولید 10 قسمت پایانی سریال با مشکلی مواجه نشود.

تهیه کننده سریال «همسایه‌ها» درباره حضور بازیگران جدید در سریال خاطر نشان کرد: طبیعتا به اقتضای فیلمنامه شاهد حضور بازیگران جدیدی هستیم که به عنوان بازیگر مهمان در سریال حضور خواهند داشت.

نسیم

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید