Performancing Metrics

سلنا گومز محبوب ترین چهره اینستاگرام در سال ۲۰۱۶ | اتاق خبر
کد خبر: 383630
تاریخ انتشار: 17 آذر 1395 - 02:14
این روزها هر کسی به نوعی با شبکه های اجتماعی درگیر است و از آن ها استفاده می کند. برنامه هایی مانند اینستاگرام، توییتر و فیسبوک، توسط بسیاری از افراد مورد استفاده قرار می گیرند و محبوب هستند.

به گزارش اتاق خبر، این روزها هر کسی به نوعی با شبکه های اجتماعی درگیر است و از آن ها استفاده می کند. برنامه هایی مانند اینستاگرام، توییتر و فیسبوک، توسط بسیاری از افراد مورد استفاده قرار می گیرند و محبوب هستند. در این شبکه ها، هر موضوعی مورد بحث قرار می گیرد و هیچ مسئله ای از دید افراد پنهان نمی ماند. در کشور ما، شبکه اجتماعی اینستاگرام به شدت طرفدار پیدا کرده و کمتر کسی پیدا می شود که از آن استفاده نکند.

در اینستاگرام صفحات پرطرفدار زیادی وجود دارند که دارای فالوورهای زیادی هستند. یکی از پربازدیدترین بخش های این نرم افزار، صفحات مربوط به بازیگران مشهور و خواننده هاست. آن ها بسیار مورد توجه قرار دارند و هیچ نکته ای در این رابطه پوشیده نمی ماند. یکی از مسائلی که هر سال مورد بررسی قرار می گیرد، این است که چه کسی بیشترین تعداد فالوور، هشتگ و پست را در اختیار دارد.

بر اساس گزارش های منتشر شده، «سلنا گومز» خواننده سرشناس آمریکایی، با داشتن ۱۰۳ میلیون فالوور، در صدر پرطرفدارترین چهره های اینستاگرام قرار دارد. او همچنین توانسته بیشترین هشتگ و بیشترین پست را در اختیار داشته باشد. «تیلور سویفت» که رابطه ای بسیار صمیمی با نفر اول دارد، با ۹۳٫۶ میلیون فالوور، در جایگاه دوم قرار گرفته است. «آریانا گراندی» نیز با ۸۹٫۶ میلیون فالوور توانسته در جایگاه سوم قرار بگیرد.

در ادامه نیز می توانید نفرات چهارم تا دهم را مشاهده کنید:

۴- بیانسه؛ ۸۸٫۹ میلیون

۵- کیم کارداشیان؛ ۸۷٫۸ میلیون

۶- کریستیانو رونالدو؛ ۸۲٫۳ میلیون

۷- کایلی جنر؛ ۷۹٫۵ میلیون

۸- دواین جانسون؛ ۷۱ میلیون

۹- نیکی میناژ؛ ۶۹ میلیون

۱۰- کندال جنر؛ ۶۸٫۹ میلیون

نکته جالب اینجاست که ۱۰ پست برتر اینستاگرام در سال ۲۰۱۶، متعلق به سلنا گومز و کریستیانو رونالدوست. خواننده سرشناس آمریکایی پنج پست برتر این شبکه اجتماعی را ار آن خود کرده است. رونالدو نیز ششمین و دهیمن پست برتر را در اختیار دارد.

آن ها در زمینه بیشترین فالوور اضافه شده در سال ۲۰۱۶ نیز رتبه های اول و دوم را به خود اختصاص داده اند. افراد سرشناسی مانند پاپ فرانسیس، کانیه وست و جیمز کوردن نیز در سال جاری به اینستاگرام پیوستند.

در سالی که گذشت، گومز و رونالدو توانستند به ترتیب ۵۰ و ۴۲ میلیون نفر را به سمت خود بکشانند. در ادامه آمار جالب دیگری در رابطه با این شبکه اجتماعی ارائه می شود:

بیشترین هشتگ استفاده شده:

love#

بیشترین فیلترهای به کار رفته:

۱- Clarendon

۲- Gingham

۳- Juno

۴- Lark

۵- Moon

لوکیشن های محبوب:

۱- پارک های دیزنی (جهانی)

۲- پارک های یونیورسال (جهانی)

۳- پارک مرکزی نیویورک

۴- میدان تایمز نیویورک

۵- برج ایفل فرانسه

۶- موزه لوور فرانسه

۷- خیابان اصلی لاس وگاس

۸- اسکله سانتا مونیکای لس آنجلس

۹- پل بروکلین نیویورک

۱۰- پارک «VDNKh» مسکو

روزهایی که بیشترین پست در آن ها گذاشته شده:

۱- هالووین

۲- پانزدهمین سالروز حادثه یازده سپتامبر

۳- فینال یورو ۲۰۱۶

۴- انتخابات ایالات متحده

۵- بازی های المپیک

۶- روز جهانی پدرها

۷- هفته مد پاریس

۸- روز جهانی مادران

۹- روز سال نوی میلادی

۱۰- عید پاک 

روزیاتو

نظرات
ADS
ADS
پربازدید