Performancing Metrics

افزایش ۱۰ میلیونی وام پردیس در انتظار تایید بانک مرکزی | اتاق خبر
کد خبر: 383722
تاریخ انتشار: 17 آذر 1395 - 12:28
پیشنهاد شرکت عمران شهرهای جدید برای افزایش وام مسکن مهر پردیس از ۳۰ به ۴۰ میلیون تومان ظاهرا در دستور کار بانک مرکزی قرار دارد.

اتاق خبر: تسهیلات مسکن مهر پردیس در سال جاری از ۲۵ به ۳۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد و حالا احتمال افزایش مجدد این رقم به ۴۰ میلیون تومان وجود دارد؛ چرا که پرداخت سهم آورده از عهده بسیاری متقاضیان خارج است؛ به خصوص پس آن‌که شرکت عمران پردیس قیمت جدید فازهای ۸، ۹، ۵ و ۱۱ را اعلام کرد که مبالغ حاکی از افزایش قیمت بود.

طی روزهای اخیر شرکت عمران شهر جدید پردیس پیامک‌هایی به متقاضیان ارسال و اعلام کرده در صورتی که متقاضیان فاز ۱۱ مبلغ ۲۹ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان واریز کنند قرارداد پنج برگی ضدجعل را دریافت خواهند کرد؛ حال آن‌که قبلا این رقم ۳۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بود. لذا کاهش مبلغ آورده به معنای آن است که وام ۱۰ میلیون تومانی در راه است.

قیمت نهایی فازهای ۵، ۸، ۹ و ۱۱ در سال جاری طی دو مرحله اعلام شد که با واکنش برخی متقاضیان همراه بود؛ متقاضیانی که در اعتراض به افزایش قیمت‌ها تجمعاتی مقابل وزارت راه و شهرسازی، مجلس و نمایشگاه مطبوعات انجام دادند و ظاهرا به دیوان عدالت اداری نیز  شکایت برده‌اند. بر همین اساس شرکت عمران تصمیم گرفته است تا برای کمک به متقاضیان تسهیلات را افزایش دهد.

اوایل آذرماه شرکت عمران پردیس پس از تجدیدنظر در ارقام اعلام شده‌ی مرحله‌ی اول، طی دو اطلاعیه جداگانه قیمت نهایی فازهای ۸، ۵ و ۹ جدید مسکن مهر این شهر را اعلام کرد.

طبق اعلام شرکت عمران، در فازهای ۹ جدید  و ۵ سهم آورده متقاضی بدون احتساب تسهیلات بانکی و با در نظر گرفتن تیپ بلوک ها و متراژ واحدها، حداقل ۴۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و حداکثر ۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است. در ضمن این شرکت در نظر دارد از تاریخ ۹۵/۰۹/۲۰  برای آن دسته از متقاضیانی که حداقل مبلغ ۳۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان از سهم آورده خود را واریز نمایند براساس میزان واریزی و اولویت افتتاح اقدام به دعوت از متقاضیان محترم جهت  صدور و تحویل قرارداد پیش فروش  نماید.

در فاز ۸ نیز سهم آورده متقاضی بدون احتساب تسهیلات بانکی و با در نظر گرفتن تیپ بلوک ها و متراژ واحدها در پروژه امیرساوالان کومه A, B, C  واقع در زون ۲ فاز ۸  حداقل ۵۶ میلیون و ۲۰۰ و حداکثر ۶۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تعیین شده است. درضمن این شرکت در نظر دارد به زودی  برای آن دسته از متقاضیانی که حداقل مبلغ ۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از سهم آورده خود را واریز نمایند براساس میزان واریزی و اولویت افتتاح اقدام به دعوت از متقاضیان محترم جهت  صدور و تحویل قرارداد پیش فروش  نماید.

همچنین سهم آورده متقاضی بدون احتساب تسهیلات بانکی و با در نظر گرفتن تیپ بلوک ها و متراژ واحدها در پروژه پردیس سازان نوید واقع در زون ۳ فاز ۸ شهر جدید پردیس، حداقل ۵۸ میلیون و ۵۰۰ هزار و حداکثر ۶۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده است. در ضمن این شرکت در نظر دارد به زودی برای آن دسته از متقاضیانی که حداقل مبلغ ۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از سهم آورده خود را واریز نمایند براساس میزان واریزی و اولویت افتتاح اقدام به دعوت از متقاضیان محترم جهت  صدور و تحویل قرارداد پیش فروش  نماید.

در این اطلاعیه ها آمده است: با استفاده از دستورالعمل های یکسان ابلاغی از سوی وزارت راه و شهرسازی و با بهره گیری از منابع داخلی شرکت عمران پردیس، قیمت نهایی پروژه ها به نحوی تعیین شود که ضمن واقعی بودن، امکان اتمام آنها نیز فراهم گردد. همچنین با جدیت تلاش شده است وضعیت مالی متقاضیان در نظر گرفته شده و بخش قابل توجهی از هزینه ها، بجای دریافت از متقاضیان، از محل منابع داخلی شرکت عمران شهر جدید پردیس تامین شود.

ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید