Performancing Metrics

جشنواره‌ باید از برگزیدگانش حمایت کند | اتاق خبر
کد خبر: 383820
تاریخ انتشار: 18 آذر 1395 - 11:14
اگر بتوانیم زمینه‌ای را برای این جوانان با استعداد فراهم کنیم، گام بزرگی برای آینده آنها و برنامه‌سازی در سازمان صدا و سیما برداشته‌ایم.

به گزارش اتاق خبر، کارگردان سریال «ولایت عشق» و «تنهاترین سردار» معتقد است که جشنواره فقط نباید پل ارتباطی بین شهرستان‌ها و مرکز باشد بلکه باید با شناسایی این جوانان، از آنها در مراکز استان ها استفاده کند.

مهدی فخیم‌زاده کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون، اظهار کرد: در تولیدات نمایشی مراکز شاهد حضور بازیگران، هنرمندان و برنامه‌سازان با استعدادی بودیم که به دلیل نبود امکانات کمتر به آنها توجه شده است و دیده نشده‌اند.

وی افزود: جشنواره‌ها در کنار شناسایی و تشویق منتخبان باید به حمایت آنها نیز بپردازد. اگر بتوانیم زمینه‌ای را برای این جوانان با استعداد فراهم کنیم، گام بزرگی برای آینده آنها و برنامه‌سازی در سازمان صدا و سیما برداشته‌ایم. باید امکانات لازم برای این جوانان فراهم شود که بعد از انتخاب در جشنواره‌ها از آنها بیشتر استفاده شود. 

فخیم‌زاده عنوان کرد: اگر نگاهی به گذشته هنرمندان در سینما و تلویزیون داشته باشیم، خواهیم دید که بیشتر بازیگران و مجریان و برنامه‌سازان، افرادی هستند که در شهرستان‌ها شروع به فعالیت کرده‌اند و به تدریج به عنوان چهره‌های شناخته شده هنری بدل شده‌اند.

وی تاکید کرد: جشنواره فقط نباید پل ارتباطی بین شهرستان‌ها و مرکز باشد بلکه باید با شناسایی این جوانان، از آنها در مراکز استان ها استفاده کند. جشنواره فرصت طلایی برای کشف استعدادهای گمنام و کمتر دیده شده است که تا به حال امکان دیده شدن و سنجش آنها فراهم نبوده است.

این بازیگر و کارگردان در پایان گفت: در جشنواره ها باید به برنامه‌هایی که صورت جمعی ساخته می‌شوند نگاه کرد و آنها را نیز مورد تقدیر قرار داد. بیشتر برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی یک کار گروهی است و نگاه به این برنامه‌ها و اهمیت دادن به آنها برنامه‌سازان را تشویق خواهد کرد.

جام جم آنلاین

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید