Performancing Metrics

روایت حمیدرضا آذرنگ از نقش متفاوت در «بیست و یک روز بعد» | اتاق خبر
کد خبر: 383823
تاریخ انتشار: 18 آذر 1395 - 12:32
حمیدرضا آذرنگ از اتمام بازی اش در فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» به کارگردانی سیدمحمدرضا خردمندان گفت.

به گزارش اتاق خبر، «بیست و یک روز بعد» تازه ترین محصول سازمان سینمایی حوزه هنری، ملودرامی اجتماعی از قصه زندگی نوجوانی به نام «مرتضی» است که در راه تحقق آرزوی ناکام پدرش، با چالش بسیاری روبه رو می شود. فیلمنامه این اثر توسط سیدمحمدرضا خردمندان و احسان ثقفی به نگارش درآمده است و بازیگرانی چون ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین صدیق، مهدی قربانی، جلال فاطمی، رضا استادی، سینا رازانی و حسین شریفی در آن نقش آفرینی می کنند.

تاکنون ۹۰ درصد از فیلمبرداری فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» نخستین ساخته سینمایی سیدمحمدرضا خردمندان به تهیه کنندگی باشگاه فیلم سوره حوزه هنری انجام شده و به تازگی بازی حمیدرضا آذرنگ در این فیلم به پایان رسیده است.

آذرنگ که در این فیلم نقش صاحب یک گیم نت به نام داریوش را بازی می کند، درباره نقش خود توضیح داد: آنقدر فیلمنامه این کار به نظرم جالب و هیجان انگیز آمد که در زمان انتخاب، برای اولین بار میزان نقش برایم در اولویت قرار نداشت. فیلمنامه این فیلم آنقدر خوب بود که دوست داشتم در این کار حتی در نقشی کوتاه حضور داشته باشم و به همین خاطر نقش داریوش را با آغوش باز پذیرفتم.

این بازیگر در پایان گفت: داریوش به هیچ کدام از نقش هایی که تا به حال داشته ام شباهتی ندارد و فقط می توانم بگویم نقشی کاملا متفاوت است. امیدوارم درخششی که در نگارش فیلمنامه این کار وجود دارد و من در زمان خواندن آن را حس کردم، در زمان نمایش عمومی نیز به مخاطب نیز منتقل شود.

 

هم اکنون گروه تولید مشغول فیلمبرداری بخش های انتهایی فیلم در لوکیشن ایستگاه قطار هستند. عوامل «بیست و یک روز بعد» فرم حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر را پرکرده اند و تدوین همزمان آن توسط محمدرضا مویینی و هدی مویینی در حال انجام است تا در موعد مقرر آماده نمایش شود.

در خلاصه داستان «بیست و یک روز بعد» آمده است: همیشه همینجوریه! آخرین بار هوا ابر شد. باد گرفت. درختا داشتن از جا کنده می شدن. اونقدر بارون شدید شد که سیل شهرو گرفته بود. پرنده ها دور و بر لونه هاشون جیغ می کشیدن. یکی از بچه ها قسم می خورد خودش دیده خورشید یکی دوبار نورش کم و زیاد شده ... 

مهر

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید