Performancing Metrics

۹ کیلوگرم موادمخدر در شهرستان البرز کشف و ضبط شد | اتاق خبر
کد خبر: 383884
تاریخ انتشار: 19 آذر 1395 - 09:50
فرمانده انتظامی شهرستان البرز از دستگیری دو سوداگر مرگ وکشف ۹ کیلو و ۳۰۰ گرم موادمخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سهراب خسروی اظهار کرد: در پی کسب خبر از منابع مردمی مبنی بر فعالیت یک نفر در امر خرید و فروش موادمخدر در شهر الوند شهرستان البرز، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات فنی و پلیسی از فعالیت فردی در زمینه توزیع و فروش موادمخدر مطلع که با هماهنگی مقام قضایی پس از ورود به منزل و بازرسی مقدار چهارکیلو ۶۰۰ گرم تریاک کشف و همچنین در بازرسی از خودروی پراید نامبرده مقدار ۷۰۰ گرم تریاک کشف و نامبرده دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: در اقدامی دیگر در پی کسب خبر از منابع مردمی مبنی بر فعالیت یک نفر در امر خرید و فروش موادمخدر در شهر الوند شهرستان البرز و طی تحقیقات فنی مشخص شد که نامبرده قصد تحویل مقادیری تریاک با خودروی سواری پیکان به مشتریان خود دارد.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان البرز پس از هماهنگی با مقام قضایی اقدام به کنترل محورهای مواصلاتی شهر الوند پرداخته که خودروی مذکور در میدان قدس الوند رویت که پس از تعقیب و مراقبت توسط مامورین در بلوار معلم توقیف و طی بازرسی از خودرو مقدار چهارکیلوگرم تریاک کشف شد.

سرهنگ خسروی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز با تاکید بر تداوم و استمرار مبارزه همه جانبه و برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان موادمخدر از عموم شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه فعالیتی در این راستا، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

94105

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید