Performancing Metrics

نسل جدید اینسیگنیا واکسهال | اتاق خبر
کد خبر: 383891
تاریخ انتشار: 19 آذر 1395 - 11:19
مدل‌های جدید 2017 اینسیگنیا واکسهال گرند اسپورت به شکل رسمی به نمایش درآمد. این خودرو آماده است تا به رقابت فورد موندئو، اشکودا اکتاویا و فولکس‌واگن پاسات برود.

به گزارش اتاق خبر به نقل از "کارمگزین"، این خودرو به شکل گسترده بزرگ شده و رشد کرده است و مدل گرند اسپورت این مدل برای یک خانواده بسیار مناسب است. افزایش ابعاد در این خودرو را در شرح زیر ببینید.

نسل جدید اینسیگنیا وکسهال، بزرگتر و سبک‌تر از همیشه

طول: 4 متر و 897 سانتی‌متر (مثبت 5.5 سانتی‌متر)

عرض: یک متر و 863 سانتی‌متر (مثبت 7 میلی‌متر)

ارتفاع: یک متر و 455 سانتی‌متر (منفی 2.9 سانتی‌متر)

فاصله بین دو محور: 2 متر و 829 سانتی‌متر(9.2 سانتی‌متر)

برآمدگی جلو: منفی 3 سانتی‌متر کوتاه‌تر

برآمدگی عقب: منفی 7 میلی متر کوتاه‌تر

با این ابعاد اینسیگنیا جدید کمی بزرگتر از اشکودیا ساپرپ است.

نسل جدید اینسیگنیا وکسهال، بزرگتر و سبک‌تر از همیشه

در اولین نگاه می‌توان گفت طراحی تا حدودی متفاوت است و زبان طراحی جدید در بخش اسپورت‌ها در نمای خودرو به چشم می خورد. با وجود افزایش ابعاد و تجهیزات در این خودرو، خودرو سبک‌تر شده است. بدنه خودرو حدود 60 کیلو گرم و مجموعه خودرو 175 کیلو سبک‌تر هستند که موضوع قابل ملاحظه ای در دنیای خودروهای امروز محسوب می‌شود.

با وجود افزایش ابعاد، وضعیت آیرودینامیکی خودرو بهبود یافته است. این خودرو همچنین به آخرین مدل از موتورهای دیزلی مجهز شده و با یک سامانه انتقال قدرت 8 سرعته ارائه می‌شود.

نسل جدید اینسیگنیا وکسهال، بزرگتر و سبک‌تر از همیشه

اما همه ویژگی‌ها در خصوص این خودرو نیز مثبت نیست. با وجود افزایش ابعاد، حجم محفظه بار حدود 40 لیتر کاهش یافته است. در صورت تا شدن صندلی‌های عقب مجموع فضا نسبت به مدل‌های قدیمی نیز حدود 20 لیتر کاهش نشان می‌دهد.

چند مدل موتور برای این خودرو در نظر گرفته شده است اما به نظر می‌رسد بازده این خودروی دیزلی در ضعیف‌ترین حالت حدود 108 اسب‌بخار و در قویترین حالت یک موتور بنزینی 247 اسب‌بخاری باشد. این موتورها به صورت 2 لیتری توربو و V8 ارائه می‌شوند. خودرو به صورت محرک تمام چرخ و در نسل‌های بعدی با روشنایی LED معرفی می‌شود. مقامات شرکت سازنده ادعا کرده‌اند که در آینده خودروهایشان را با سامانه روشنایی لیزری ارائه می‌کنند.

نسل جدید اینسیگنیا وکسهال، بزرگتر و سبک‌تر از همیشه

صندلی‌های عقب و جلو در این خودرو به سامانه گرمایشی مجهز شده‌اند. شیشه اصلی جلوی خودرو نیز از چنین سامانه گرمایشی بهره می‌برند. به نظر می‌رسد این خودرو از برادر کوچکتر خود "آسترا" نیز موفق‌تر ظاهر شود.

نسل جدید اینسیگنیا وکسهال، بزرگتر و سبک‌تر از همیشه

انتظار می‌رود که اوپل رسماً در نمایشگاه ژنو آینده در ماه مارس 2017 (اسفند) از نسل جدید اینسیگنیا پرده‌برداری کند.

واکسهال، شرکت خودروسازی بریتانیایی است، که از شرکت‌های تابعه خودروسازی آلمانی اوپل است، که خود زیرمجموعه‌ای از کمپانی جنرال موتورز به‌شمار می‌آید.

94105

منبع: عصرایران

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید