Performancing Metrics

تکان‌دهنده، مرموز و چیزی فراتر از سینما!+فیلم | اتاق خبر
کد خبر: 383963
تاریخ انتشار: 20 آذر 1395 - 07:24
برای کسانی که دنیای گیم را تعقیب می‌کنند هدیئو کوجیما نیازی به معرفی ندارد. بازیساز سرشناس ژاپنی و خالق سری بازی‌های تحسین‌شده و محبوب «متال گیر». اما فراتر از ساخت و کارگردانی بازی، کوجیما را می‌توان در فهرست نوابغ دنیای معاصر قرار داد که همیشه با ایده‌ه

به گزراش اتاق خبر، کوجیما اثر جدیدش را امسال در نمایشگاه بازی‌های کامپیوتری E3 معرفی کرد. دث استردندیگ یا مرگ معلق، با نمایش عجیب و غریبش همه را مبهوت کرد. اگرچه اکثرا چندان از این بازی جدید سر در نیاوردند ولی مطمئن بودند که با پدیده‌ای غیرمعمول سر و کار دارند.

«دث استرندینگ» بازی اکشن اوپن ورلدی است که نقش اصلی آن را نرمن ریداس، ستاره‌ی سریال «مردگان متحرک» ایفا کرده و به گفته‌ی کوجیما الهام گرفته از یکی از داستان‌های کوتاه کوبو آبه نویسنده‌ی بزرگ ژاپنی است. داستان در آینده‌ای نزدیک و در دنیای خیالی می‌گذرد. وقتی هم به دنبال اطلاعات بیشتر درباره بازی می‌گردید با اصطلاحات علمی پیچیده مانند شعاع شوارتزشیلد و نظریه نسبیت و پدیده‌هایی مانند خودکشی دسته‌جمعی نهنگ‌های قاتل رو‌به‌رو می‌شوید!

این بازی اگزیستانسیالیستی و علمی-تخیلی پیچیده و ناشناخته احتمالا تا دو سال آینده برای کنسول «پلی‌استیشن ۴» عرضه می‌شود.

ساعاتی قبل ویدیوی تازه‌ای از این بازی منتشر شد، ویدیویی که فضای مرموز و پیچیده‌ی بازی را بیشتر نشان می‌دهد و دو سورپرایز هم دارد: نقش‌آفرینی گیرمو دل‌تورو کارگردان خلاق مکزیکی و مدس میکلسن!

به نظر می‌رسد که کوجیما کمال‌گرایی کوبریک‌وارش نسبت به تکنیک و داستان بازی را بیش از هر زمانی با اتمسفر علمی-تخیلی‌های ژاپنی در هم آمیخته است.

نسخه کامل و طولانی این ویدیوی حیرت‌انگیز از بازی «دث استرندینگ» را تماشا کنید.

دنیای تصویر آنلاین

 
 
تکان‌دهنده، مرموز و چیزی فراتر از سینما
نظرات
ADS
ADS
پربازدید