Performancing Metrics

حتی در صورت برخورد به رئال مادرید شانس صعود داریم | اتاق خبر
کد خبر: 384011
تاریخ انتشار: 20 آذر 1395 - 13:05
ونگر
سرمربی آرسنال درباره شرایط تیمش قبل از قرعه کشی لیگ قهرمانان به صحبت پرداخت.

اتاق خبر: آرسنال در گروه خود در لیگ قهرمانان در رده نخست قرار گرفت ولی حضور بایرن مونیخ و رئال مادرید در رده دوم جدول گروه های خود در لیگ قهرمانان کابوس تمام تیم های صدرنشین شده است و این می تواند باعث شود تا آرسنال در مرحله بعد با یکی از این دو تیم روبرو شود.

ونگر درباره وضعیت تیمش در قرعه کشی گفت: وقتی تیم دوم می شود طبیعی است که با حریف سختی تری بازی کند. البته این احتمال وجود دارد که برعکس شود. باید منتظر بود. می توان رئال مادرید را به عنوان یکی از بخت های قهرمانی در این رقابت ها به شمار آورد و ما حتی برابر آن ها شانس صعود خواهیم داشت. دیگر حقیقت صادق درباره ما این است که طی شش سال گذشته به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا نکرده ایم. باری ما خیلی مهم است بتوانیم به این مرحله برسیم. در حال حاضر ما در لیگ برتر و لیگ قهرمانان در کورس هستیم و باید بگویم که این شرایط به معنای این است که ما دو لیگ قهرمانان را در پیش داریم. رقابت ها برای ما بسیار حساس  و تعیین کننده هستند. در حال حاضر سطح تیم های انگلیسی با تیم های دیگر اروپایی رو به کاهش است. باری مثال همانطور که منچسترشیتی می تواند بارسلونا را شکست دهد ما نیز می توانیم حریف خودمان را شکست دهیم و برای رسیدن به این هدف انگیزه بالایی نیز داریم.وقتی همه بازیکنان را در اختیار داشته باشم، هم در رقابت‌های لیگ جزیره و هم در لیگ قهرمانان اروپا از شانس‌های قهرمانی خواهیم بود. اگر به دور بعد راه پیدا کنیم حریف خطرناکی برای هر تیمی خواهیم شد.

مسوت اوزیل و الکسیس سانچس که به نوعی ستاره های تیم لندنی آرسنال هستند،  ماه  های پایانی قراردادشان با تیم لندنی سپری می کنند. درحالی که چندماهی از صحبت پیرامون مذاکرات تمدید قرارداد این بازیکنان می‌گذرد، ونگر همچنان به تمدید این قراردادها خوشبین است. این درحالی است که اخیرا گفته شده سانچس درخواست مبلغ دستمزدی 400 هزار پوندی داشته و اوزیل نیز احتمال بازگشت به رئال مادرید را رد نکرده است. ضمن اینکه برخی منابع از احتمال تمایل آرسنال به فروش اوزیل در صورت رد پیشنهاد تمدید قرارداد صحبت کرده اند. او درباره این موضوع گفت: باید تاکید کنم که این دو بازیکن با ما خواهند بود و صرف نظر از هر پیشنهادی که برای ما ارائه شود این دو بازیکن را در اختیار خواهیم داشت. من به این دو بازیکن اعتماد کامل دارم و دوست دارم هر دو را در تیمم داشته باشم. باشگاه برای حضور انها تلاش زیادی کرده و قزعا اخبار خوبی به زودی شنیده خواهد شد.

آرسنال یکی از تیم های مدعی در لیگ برتر است که با تیم های چلسی، لیورپول و منچسترسیتی برای قهرمانی در رقابت های این فصل رقابت خواهد کرد. در همین رابطه سرمربی آرسنال گفت: قهرمانی در لیگ برتر واقعا سخت و دشوار خواهد بود. لیگ برتر برای همه یکسان و سخت است و تیم های خیلی خوبی در آن قرار دارند. ما در میانه راه مبارزه برای کسب عنوان قهرمانی قرار داریم.  هنوز در میانه راه هستیم و بازیهای زیادی تا پایان قرار دارند. از الان نممی شود درباره قهرماین در لیگ برتر سخن گفت. ما هم فرصت خود را داریم. دسامبر ماه مهمی است و ما چند بازی بزرگ پیش رو داریم. امیدوارم بتوانیم تا پایان قدرت خودمان را در سطح بالایی نگه داریم.

قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا دوشنبه برگزار خواهد شد.

مبنع: ایسنا

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید