Performancing Metrics

۶محور به علت شرایط بدجوی مسدود است | اتاق خبر
کد خبر: 384137
تاریخ انتشار: 20 آذر 1395 - 11:39
مسوول مرکز مدیریت راه های کشور از مسدود بودن ۶ محور مواصلاتی کشور به علت شرایط بد جوی خبر داد و گفت: تردد در راههای کشور ۱۷ درصد کاهش یافته است.

اتاق خبر: یاسر خالدی افزود: محور فرعی شمشک-دیزین (حدفاصل پارکینگ بالا تا پارکینگ پایین) واقع در استان‌های تهران و البرز و محور رامیان - اولنگ - شاهرود، واقع در استان های گلستان و سمنان تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

به گفته وی، کمربندی دهلران- اندیمشک، واقع در استان ایلام تا اطلاع بعدی و به علت نبود ایمنی کافی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین داخل شهر دهلران انجام می‌شود. همچنین محور پونل - خلخال (حدفاصل زندانه تا الماس)، واقع در استان گیلان و محور سروآباد – پاوه (محدوده گردنه تته)، واقع در استان کردستان همچنان تا اطلاع بعدی، به دلیل بارش شدید برف، کولاک و نبود ایمنی کافی مسدود است.

مسوول مرکز مدیریت راه های کشور یادآورشد: محور اندیکا - ایذه، واقع دراستان خوزستان نیز تا اطلاع بعدی، به دلیل بارش شدید باران و آبگرفتگی و نبود ایمنی کافی مسدود است.  

خالدی درباره تردد در آزادراه های کشور، گفت: آزادراه کرج - تهران، آزادراه تهران - کرج، آزادراه کرج - قزوین، آزادراه قزوین - کرج، آزادراه قم - تهران، پاکدشت - تهران، تهران - پاکدشت، آزادراه تهران - قم، تهران - شهریار و جاجرود - تهران در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین تردد وسایل نقلیه را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: با توجه به احتمال یخ زدگی در برخی از محورهای کوهستانی و برفگیر، رانندگان وسایل نقلیه خود را به تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ مجهز کنند. براساس تصاویر یک هزار و ۷۶۱ تردد شمار در محورهای برون شهری کشور، هم اکنون به ‌استثنای محورهای مسدود یاد شده، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به‌ روال عادی در جریان است. در این مدت اوج تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی کشور بین ساعات ۱۶ تا ۱۷ و کمترین تردد نیز بین ساعات سه تا چهار صبح انجام شده است.

وی گفت: هموطنان با توجه به فصل سرما برای اطلاع از آخرین وضعیت همه محورهای مواصلاتی و دریافت اطلاعات تفصیلی راه ها به وب‌سایت ir.۱۴۱ مراجعه و یا عدد ۱۴۱را به شماره ۱۰۰۰۱۴۱ پیامک کنند و با کارشناسان مرکز ۱۴۱ مدیریت راه های کشور تماس بگیرند.  

مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید