Performancing Metrics

پخش ویژه سریال همسایه ها در شب«یلدا» | اتاق خبر
کد خبر: 385544
تاریخ انتشار: 1 دی 1395 - 00:19
سبط احمدی با تاکید بر اینکه در خصوص تغییر شبکه پخش کننده سریال «همسایه ها» تابع تصمیم گرفته شده است، از پیوستن مهران رجبی به جمع بازیگران این سریال خبر داد.

به گزارش اتاق خبر، علیرضا سبط احمدی تهیه کننده سریال تلویزیونی «همسایه ها»، در خصوص تغییر شبکه پخش کننده سریال «همسایه ها»، گفت: از روز شنبه پخش سریال «همسایه ها» به شبکه نسیم اختصاص داده شده و قرار است این مجموعه از قسمت اول دوباره روی آنتن برود.

وی ادامه داد: ما این سریال را برای شبکه دو ساخته ایم و طرح ساخت آن و همچنین عملیات تولیدش در همین شبکه آغاز شد و حتی در مواقع لازم نیز نظر مسئولان سریال و شبکه نیز مورد توجه قرار گرفت.

تهیه کننده سریال تلویزیونی«همسایه ها»، همچنین تصریح کرد: براساس یک تصمیم گیری کلان مدیریتی پخش سریال «همسایه ها» از شبکه دو به شبکه نسیم منتقل شد که تصور می کنم برای نخستین بار چنین اتفاقی افتاده است.

وی افزود: بنده و دیگر عوامل سریال «همسایه ها» تابع تصمیم گرفته شده درخصوص شبکه پخش کننده این سریال هستیم .

سبط احمدی همچنین توضیح داد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری تولید برنامه هایی شاد و مفرح در زمره وظایف صدا و سیما محسوب می شود و ما همین در این راستا برای ساخت این سریال، وظیفه داشتیم.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه شبکه نسیم شبکه ای شادی آور است شاید به همین دلیل پخش «همسایه ها» به این شبکه منتقل شده است.

وی تصریح کرد: امیدوارم شبکه دو نیز بتواند مسیر خود را که بیشتر در راستای برنامه های گفت و گو محور است، به خوبی ادامه دهد.

این تهیه کننده عرصه تلویزیون با اشاره به تدارک ویژه برنامه در سریال «همسایه ها» برای شب یلدا گفت: در راستای تولید سریال «همسایه ها» قسمت ویژه ای را برای شب یلدا تولید کرده بودیم که این قسمت سه شنبه شب روی آنتن می رود و پس از آن ادامه قسمت های این سریال به ترتیب پخش می شود.

وی با اشاره به روند کنونی سریال تلویزیونی«همسایه ها» اظهار کرد: تاکنون بیش از 70 درصد این سریال ضبط شده و تمامی بازیگران جلوی دوربین رفته اند.

تهیه کننده سریال تلویزیونی«همسایه ها» خاطرنشان کرد: تدوین سریال «همسایه ها» به صورت همزمان با تصویربرداری آن انجام می شود و تاکنون یک بازیگر جدید نیز به جمع ما اضافه شده است. بازی نصراله رادش و ملکه رنجبر چند روز قبل به پایان رسید و مهران رجبی به تازگی به جمع ما پیوسته که نقش پدر فرهاد و مهرداد را ایفا می کند و. قرار است در 4 قسمت حضور داشته باشند.

گفتنی است، سریال تلویزیونی «همسایه ها» هر شب ساعت 21:45 میهمان مخاطبان شبکه نسیم می شود.

میزان

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید