Performancing Metrics

واکنش هواداران خواننده معروف/ برای «ترامپ فاشیست» آواز نخوان! | اتاق خبر
کد خبر: 385547
تاریخ انتشار: 1 دی 1395 - 01:00
در حالی که اطرافیان دونالد ترامپ رییس جمهور منتخب آمریکا در حال تدارک برنامه مراسم تحلیف او هستند، از آندریا بوچلی به عنوان خواننده‌ای دعوت شده که در این برنامه آواز بخواند.

به گزارش اتاق خبر، وقتی این خبر منتشر شد که با آندریا بوچلی تماس گرفته شده تا در مراسم ادای سوگند دونالد ترامپ آواز بخواند، هواداران اپرا به رسانه های اجتماعی رفتند و رسما از این خواننده کارکشته التماس کردند که نظرش را عوض کند.

طرفداران بوچلی شوخی هم نداشتند چون به سرعت اعلام کردند اگر بوچلی بخواهد در این مراسم که روز بیستم ژانویه برگزار می شود روی صحنه برود، از هشتگ «#بایکوت بوچلی» استفاده خواهند کرد.

یکی از هواداران بوچلی در توییتر خود نوشت «سی دی های آندریا بوچلی را در سطل آشغال ریختم. مثل اینکه قرار نیست بلیت کنسرت ماه فوریه اورلاندو را هم بخرم. کارم با او تمام است. برای همیشه بوچلی را بایکوت خواهم کرد» و او تنها کسی هم نبود که چنین واکنشی داشت.

طرفداری دیگر نوشت: «آندریا بوچلی امیدوارم هر چقدر که ترامپ به تو پول می دهد بتواند آن میلیون ها دلار پول هودارانی را جبران کند که از دست خواهی داد.»

کاربری دیگر نوشت: «آندریا بوچلی من عاشق صدایت هستم، اما اگر در مراسم ترامپ آواز بخوانی حس وظیفه می کنم که تو را بایکوت کنم. خواهش می کنم این کار را نکن.»

فیس بوکی ها حتی واکنشی سفت و سخت تر نسبت به این هنرمند مشهور و تحسین شده در سطح جهانی داشتند. صدها پیغام برای این خواننده کلاسیک ایتالیایی گذاشته شد که این تنها یکی از آن هاست: «آندریا بوچلی عزیز، تو تا حدی زیبایی و لذت وارد این دنیا می کنی که وقتی شنیدم می خواهی در مراسم ادای سوگند ترامپ اجرا کنی شوکه شدم!! از تو التماس می کنم نظرت را عوض کنی! او متضاد تمام چیزهایی است که تو نماد آن ها هستی و این ارتباط برای همیشه لکه ای ننگ بر تصویر عمومی تو خواهد بود. من که به شخصه دیگر هرگز مثل قبل به تو نگاه نخواهم کرد. خواهش می کنم این کار را نکن!»

همانطور که رسانه ها طی روزهای اخیر گزارش داده اند، تیم ترامپ برای پیدا کردن هنرمندانی که حاضر باشند در مراسم ادای سوگند رسمی او اجرا کنند به مشکل برخورده است. البته تیم ترامپ این مسئله را انکار کرده بود. اینطور که به نظر می رسد، پیدا کردن کسانی که حاضر باشند برای مراسم راهپیمایی سالانه ریاست جمهوری اجرا کنند هم اصلا آسان تر نیست. با استناد به ان بی سی، «اعضای گروه موسیقی رژه حداقل یک مدرسه عمومی در واشنگتن در هر پنج راهپیمایی سال های گذشته شرکت کرده است اما امسال هیچ یک از مدارس برای شرکت در مراسم ثبت نام نکردند.»

آندریا بوچلی خوانندهٔ نابینای تنور اهل ایتالیا است. او از کودکی از تنبلی چشم رنج می‌برد. آندریا در ۶ سالگی به دلیل علاقه فراوان به موسیقی در آموزشگاهی به یادگیری پیانو پرداخت و هم‌زمان به اپرا روی آورد. او در کنار علاقه‌اش به موسیقی، ورزش را نیز دنبال می‌کرد و طی بازی فوتبال در ۱۲ سالگی با اصابت توپ به چشمش بینایی خود را به طور کامل از دست داد. با این حال او هم به تحصیلاتش در رشته موسیقی و نوازندگی ادامه داد و هم در رشته حقوق دکترای خود را دریافت کرد.

او که اولین جایزه خود را در سال ۱۹۶۸ در ۱۰ سالگی دریافت کرد، با اولین آلبوم حرفه‌ای خود برنده جایزه صفحه طلایی شد و در کنار دریافت جوایز متعدد اکنون از محبوب‌ترین خوانندگان جهان است.

فیلم «موسیقی سکوت» با الهام از زندگی وی  اکنون در حال فیلمبرداری در استودیو چینه‌چیتا در رم است و بوچلی یک حضور کوتاه به عنوان میهمان در فیلم داشته است.

بانی فیلم

نظرات
ADS
ADS
پربازدید