Performancing Metrics

توسعه نظام آموزش؛هدف اتحادیه های تعاونی | اتاق خبر
کد خبر: 385575
تاریخ انتشار: 30 آذر 1395 - 11:50
روحانی معتقد است شکل گیری اتحادیه تعاونی های فرهنگی و آموزشی می تواند موجب افزایش اعتبار تعاونی ها این بخش شود.

اتاق خبر: مدیر عامل اتحادیه تعاونی های فرهنگی و آموزشی استان تهران در خصوص نحوه تشکیل اتحادیه تعاونی های فرهنگی و آموزشی گفت: هنگامی که افراد تمایل داشتند که برای توسعه فعالیت های آموزشی مشارکت کنند این نیاز احساس شد که انجمن و اتحادیه ای شکل گیرد و در این راستا فراخوانی داده شد که همه علاقه مندان به این بخش گرد آمدند.

لیدا روحانی در این خصوص توضیح داد: این اتحادیه اهداف بسیاری دارد که تا به امروز توانسته ایم بستری را برای اجرای برخی از آن ها فراهم کنیم اما برای تحقق این امر نیازمند همکاری بیشتر در این بخش ها هستیم؛ زیرا وجود این اتحادیه اعتبار قابل توجهی را برای این تفکر به وجود می آورد و به همفکری و همکاری بیشتر تعاونی ها کمک می کند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگیان بازنشسته با داشتن تجارب ارزشمند در این زمینه باید مورد توجه باشند اظهار داشت: در حال حاضر مشکلاتی که وجود دارد خود مانعی برای حضور این افراد می باشد که در این راستا باید با جدیت تمام در جهت رفع این ها تلاش کنیم.

روحانی تاکید کرد: نکته ای که باید به آن توجه کنیم این است که اگر چه تعاونی ها دارای بخش های متفاوتی اند اما در داشتن یک هدف واحد که آن مشارکت در اقتصاد کشور است مشترک هستند و می توانند با یکدیگر همراه شوند.

 

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید