Performancing Metrics

ویسی: نفتی‌ها جو را متشنج کرده بودند | اتاق خبر
کد خبر: 386078
تاریخ انتشار: 10 دی 1395 - 23:35
«همیشه به خبرنگاران احترام می گذارم»
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: هر بار داور به سود ما سوت می زد نفتی‌ها اعتراض می‌کردند و بازی می‌خوابید. آنها جو را متشنج کرده بودند.

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا، عبدالله ویسی پس از شکست تیمش در نیمه نهایی جام حذفی برابر نفت تهران، گفت‌: شرمنده هواداران شدیم که نتوانستیم به فینال صعود کنیم و آنها را خوشحال کنیم. ما تمام تلاشمان را انجام دادیم.

سرمربی سپاهان درباره تصمیم های داور مسابقه هم گفت‌: درباره داوری‌ها صحبتی ندارم و آن را به کارشناسان داوری می‌سپارم اما داور هر سوتی که به نفع ما می زد نیمکت حریف اعتراض می‌کرد و سه، چهار ‌دقیقه بازی می خوابید. آنها جو را متشنج کرده بودند.

او درباره حاشیه‌های آخر بازی و از دست رفتن پنالتی‌ برای سپاهان هم گفت‌: وقتی جلوی 40 هزار هوادار از حریف عقب باشید این اتفاقات رخ می‌دهد. جو بسیار سنگین بود و بازی حداقل 15 ‌دقیقه وقت تلف شده داشت. تازه داور گل سالم ما را که توپ از خط رد شده بود را نگرفت.  

ویسی همچنین درباره علت حضور نیافتنش در نشست خبری بعد از بازی نیز گفت‌: من همیشه به خبرنگاران احترام می گذارم و در نشست‌ها حاضر می شوم.

ناهماهنگی بین مدیر رسانه‌ای سپاهان و هیات فوتبال اصفهان باعث شد که سرمربی سپاهان در نشست خبری حاضر نشود و خبرنگاران محل نشست را ترک کنند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید