Performancing Metrics

سندی درباره تلاش روسیه برای هک انتخابات پیش‌رو نداریم | اتاق خبر
کد خبر: 386085
تاریخ انتشار: 11 دی 1395 - 11:02
برلین:
دولت آلمان رسما تایید کرده که هیچ سند و شواهدی دال بر تلاش و برنامه‌ریزی روسیه برای مداخله در انتخابات پارلمانی این کشور در ۲۰۱۷ وجود ندارد.

پرچم آلمان

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، تمامی اتهامات علیه روسیه درباره تلاش این کشور در ایجاد اختلال در انتخابات پارلمانی آلمان ناشی از این فرضیات است که مسکو در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا اختلال ایجاد کرده و هکرهای روس از طریق هک ایمیل‌های کمیته دموکراتیک ملی آمریکا در این انتخابات نفوذ کردند.

دولت آلمان در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد، دولت برلین هیچ سند و مدرکی دال بر حمله احتمالی هکری از سوی هکرهای روسی با هدف مداخله در نتایج رفراندوم بریگزیت در انگلیس به دست نیاورده است. همچنین شواهدی درباره برنامه‌ریزی هکرهای روسی برای ایجاد تداخل در انتخابات پارلمانی آلمان وجود ندارد.

رسانه‌های آلمان اخیرا گزارش‌هایی را که ریشه در صحبت‌ها و اظهارات ضد روسی دارد، منتشر کردند به طوری که در دسامبر ۲۰۱۶، چند مورد از این رسانه‌ها مقالاتی را منتشر کردند که گمانه‌زنی هایی را درباره احتمال حملات هکری از سوی روسیه با هدف دخالت در انتخابات پارلمانی آلمان مطرح کرده بود.

در نوامبر ۲۰۱۶، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان به این مساله اشاره مختصری کرد که هکرهای روس می‌توانند در برخی از حملات سایبری در داخل کشور دست داشته باشند.

وی به این مساله اشاره کرد:‌ چنین حملات سایبری در دکترین روسیه است و حالا ما باید یاد بگیریم که با آنها مقابله کنیم.

انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید