Performancing Metrics

ارائه ایده های نو در کسب و کار از سوی اتاق زنجان | اتاق خبر
کد خبر: 386095
تاریخ انتشار: 11 دی 1395 - 15:27

سرهنگ طهماسبی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج زنجان بهمراه تنی چند از اعضاء کارگروه بسیج اقتصادی ، جهت بررسی نهایی مفاد تفاهم نامه همکاری اتاق زنجان با این کارگروه در خصوص ایجاد هلدینگ صنایع تبدیلی با هیات رئيسه اتاق زنجان دیدارو گفتگو  نمودند.

 

در این نشست جمیلی رئيس اتاق زنجان با اشاره به طیف وسیعی از  اطلاع رسانی ها  در خصوص فراخوان عمومی برای عضویت در این هلدینگ  اظهار داشت:  اساسا این اقدام در راستای استفاده حداکثری از پتانسیل علاقمندان صورت گرفته و موفقیت  آن درگرو مشارکت حداکثری کشاورزان و  توانمندسازی این  بخش است ،از اینرو  همسوسازی اهداف تجار و بازرگانان با کشاورزان و فراهم کردن زمینه‌های حضور پایدار در بازارهای صادراتی، از اهداف مهم این کنسرسیوم  میباشد.

وی در ادامه  از امضاء تفاهم نامه  مذکوردر اوایل بهمن ماه خبر داد و گفت باید سیاست و خط مشی  های  این  هلدینگ قبل از تشکیل آن تنظیم و ابلاغ گردد تا کسانی که مسئولیت هدایت آن  را عهده ار میشوند در این راستا حرکت نمایند.

جمیلی  با اشاره به ایده کسب و کار در اشل  کوچک اظهار داشت اتاق زنجان  آمادگی دارد ایده های نو با سرمایه گذاریهای اندک  را معرفی نماید تا افراد توانمند با بهره گیری از این ایده ها نسبت به ایجاد شغل اقدام نمایند.

 وی از سرهنگ طهماسبی خواست  ضمن انجام رایزنی با بانکهای عامل امکان بهره مندی این اشخاص را از  منابع بانکی  فراهم نماید که این پیشنهاد  با استقبال فرمانده سپاه منطقه ای زنجان مواجهه گردید.

سرهنگ طهماسبی از آمادگی بسیج  زنجان در این خصوص خبر داد و گفت یکی از رسالتهای ما حمایت از صنایع کوچک و مشاغل خانگی است و این وامها طی  دو مرحله به متقاضیان پرداخت می گردد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج زنجان در ادامه با اشاره به رسالت بسیج اقتصادی در استان اظهار داشت بی شک بسیج استان با جذب افراد توانمند و اساتید دانشگاهی گامهای بلندی را در راه توسعه استان برداشته است و با ورود به بخشهای مختلف اجتماعی و اقتصادی سعی در توسعه  همه جانبه استان دارد.

ایشان  عامل  اصلی جذب  جوانان به مقوله اعتیاد را بیکاری دانست و گفت بی تردید با انجام پروژه های اقتصادی در استان شاهدکاهش  این معضل درزنجان  خواهیم بود .

مقدم فرد نائب رئيس اتاق زنجان نیز در ادامه  با اشاره  به پتانسیل های بالقوه بخش کشاورزی استان  اظهار داشت ایجاد این هلدینگ می تواند تاحدودی  دغدغه کشاورزان را در خصوص عدم وجود بازار برای  محصولات کشاورزی بکاهد.

وی اجرای این طرح را منوط به همکاری کارگروه بسیج اقتصادی استان دانست و تصریح نمود بی شک بدون تزریق منابع مالی بانکها به این پروژه امکان انجام این طرح عظیم وجود نخواهد داشت.

 

مولایی رئيس کارگروه بسیج اقتصادی نیز بعنوان یکی دیگراز سخنرانان این نشست با اشاره به انجام طرحهای بزرگ صنعتی در استان اظهار داشت متاسفانه برخی از پروژه های بزرگ در استان بدون امکان سنجی و توجه به مقوله  پیوست فرهنگی ایجاد شده  که این امر موجب بروز مشکلات عدیده ای در استان گردیده است وی از توانمندی بسیج اساتید برای انجام کلیه پژوهشها و طرحهای مطالعاتی و امکان سنجی و ارائه پیوست فرهنگی به  فعالان اقتصادی خبر داد و گفت: بسیج علاوه بر تولید افکار و ایده ها می تواند تجربیات خود را به رایگان در اختیار فعالان اقتصادی قرار دهد.

وی به پیگیری برخی از شرکتهای خارجی در زمینه سرمایه گذاری در این هلدینگ اشاره نمود و خواستار اطلاع رسانی اتاق در طیف وسیع تر و حتی برون مرزی شد

 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید