Performancing Metrics

وام مسکن مهر ۴۰ میلیون شد | اتاق خبر
کد خبر: 386247
تاریخ انتشار: 14 دی 1395 - 23:12
شورای پول و اعتبار در تصمیم جدید خود سقف تسهیلات مسکن مهر را تا ۴۰ میلیون تومان افزایش داد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، اعضای شورای پول و اعتبار در جلسه عصر امروز خود با افزایش سقف فردی تسهیلات مسکن مهر از ۳۰ به ۴۰ میلیون تومان موافقت کرده و این تغییر را به منظور تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این طرح انجام دادند. البته اعضا شرط افزایش مبلغ وام مسکن مهر را عدم استفاده از منابع جدید بانک مرکزی و با تشخیص و تأیید بانک عامل قرار داده است.

وام مسکن مهر در حالی افزایش می‌یابد که اخیراً در جریان بررسی و تصویب لایحه برنامه ششم در ماده ۷۳ بانک مسکن موظف شد باقی‌مانده تعهدات خود و منابع مورد نیاز مسکن مهر را بدون اینکه تعهد جدیدی برای احداث واحدهای جدید ایجاد شود، تامین کند. به عبارت دیگر قرار نیست دیگر واحد جدید در قالب مسکن مهر ساخته شود اما تعهدات آن باید به مرحله اجرا درآمده و این پروژه تکمیل شود.

یک مصوبه برای خودروهای فرسوده

شورای پول و اعتبار امروز مصوبه‌ای دیگری برای حمل و نقل نیز داشت. به طوری که خریداران مشمول طرح نوسازی ناوگان خودروهای فرسوده حمل و نقل عمومی از شمول مقررات احتیاطی بانک مرکزی تا پایان سال جاری مستثناء شدند که این مصوبه مجموعه خریداران حقیقی و حقوقی را در بر می‌گیرد و به منظور کاهش آلودگی هوای کلان‌شهرها مصوب شده است.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید