Performancing Metrics

حمله استانبول مردم ترکیه را دچار تفرقه نمی‌کند | اتاق خبر
کد خبر: 386273
تاریخ انتشار: 15 دی 1395 - 15:34
اردوغان:
رئیس‌جمهوری ترکیه امروز (چهارشنبه) گفت، حمله به کلوب شبانه در استانبول با هدف درگیر کردن ترک‌ها با یکدیگر و اتهام‌زنی بوده است اما این کشور هرگز وارد این بازی‌ها نمی‌شود.
به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهوری ترکیه در اولین سخنانش در آنکارا به صورت مستقیم درباره حمله سال نوی میلادی در یک کلوب شبانه در استانبول سخن گفت. گروه تروریستی داعش مسسولیت این حمله را که تلفات بالایی داشت، بر عهده گرفت و مهاجم هنوز دستگیر نشده است.

اردوغان گفت: اینکه بگوییم ترکیه تسلیم تروریسم شده است، جانبداری از تروریست‌ها و سازمان‌های تروریستی است. به‌رغم آنکه آغاز سال نوی میلادی بد بود، ما به شدت انتظارات خود را از سال آینده حفظ کرده‌ایم.

رئیس‌جمهوری ترکیه تاکید کرد: حمله به کلوب شبانه استانبول با هدف درگیر کردن ترک‌ها علیه یکدیگر و تشدید اتهام‌زنی بوده است اما این کشور وارد چنین بازی‌هایی نمی‌شود.

او در واکنش به اتهام‌زنی‌های پیشین مبنی بر حمایت ترکیه از گروه داعش گفت: اینکه یکی از کشورهای اصلی در مبارزه با گروه داعش را به عنوان حامی تروریسم معرفی کنید، دقیقا همان کاری است که سازمان‌های تروریستی می‌خواهند. در ترکیه زندگی هیچکسی تهدید نمی‌شود. کسانی که چنین ادعایی دارند باید ثابت کنند. وظیفه من این است که از حقوق همه محافظت کنم.

رئیس جمهور ترکیه درباره عملیات سپر فرات در شمال سوریه گفت که حمله به شهر الباب به زودی به پایان می‌رسد.

وی گفت: ترکیه در صدد سیطره بر مناطق دیگری از جمله منبج سوریه از گروه‌های تروریستی است.
 

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید