Performancing Metrics

رکورد ثبت‌نام کارت اهدای عضو شکسته شد | اتاق خبر
کد خبر: 386330
تاریخ انتشار: 16 دی 1395 - 19:51
با پخش برنامه خندوانه با موضوع اهدای عضو؛
در طول ۳۶ ساعت پس از پخش برنامه خندوانه با موضوع اهدای عضو، بیش از ۴۰ هزار نفر برای دریافت کارت اهدای عضو اقدام کردند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، دکتر کتایون نجفی‌زاده، مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایران،‌ سه‌شنبه شب در برنامه خندوانه حاضر شد و مردم را با فرایند مرگ مغزی آشنا کرد.

در این برنامه همزمان با معرفی سامانه ehda.center برای ثبت نام کارت اهدای عضو از سوی رامبد جوان، مجری برنامه، بیش از ۵۰۰۰ نفر به صورت آنلاین و هم زمان به بازدید از سایت انجمن اهدای عضو ایرانیان پرداختند و پس از ۳۶ ساعت آمار ثبت نام کارت اهدای عضو به بیش از ۴۰ هزار نفر رسید. این در حالی است که پیش از آن روزانه تنها ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ نفر متقاضی در سامانه ehda.center برای دریافت کارت اهدای عضو اقدام می کردند و این آمار حکایت از افزایش ۸۰ برابری درخواست کارت اهدای عضو و شکستن رکورد این اقدام خداپسندانه دارد. باید توجه کرد که بالاترین آمار ثبت نام کارت اهدای عضو با ۱۵۰۰۰ ثبت نام در یک روز به زمان اهدای عضو عسل بدیعی بازیگر شاخص سینما و تلویزیون ایران بازمی‌گردد.

دکتر کتایون نجفی زاده، مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان در توضیح این اقدام انسانی از سوی مردم ایران، گفت: بی شک رسانه‌ها در زمینه فرهنگ‌سازی و تشویق مردم به اهدای عضو، نقش بی‌بدیلی را ایفا می‌کنند و این آمار نیز بر این ادعا صحه می‌گذارد.

وی افزود: اهدای عضو یک اقدام انسانی است که خانواده هر فرد مرگ مغزی با رضایت به اهدای ارگان‌های عزیزش می‌توانند جان یک تا هشت نفر را نجات داده و یک تا ۵۳ نفر را از معلولیت نجات دهند. اهدای عضو تنها اهدای بخشی از بدن نیست، بلکه اهدای زندگی به یک فرد منتظر است که شاید سال‌ها در آرزوی سلامتی به سر برده است.

 نجفی‌زاده از مردم خواست تا با ثبت نام در سامانه www.ehda.center و دریافت کارت اهدای عضو این اقدام خداپسندانه را ادامه دهند.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید