Performancing Metrics

پلیس رژیم صهیونیستی اسناد موثقی ار فساد نتانیاهو در اختیار دارد | اتاق خبر
کد خبر: 386453
تاریخ انتشار: 19 دی 1395 - 13:38
هاآرتص فاش کرد؛
روزنامه هاآرتص فاش کرد که پلیس رژیم صهیونیستی نوارهای ضبط شده‌ای در اختیار دارد که اتهامات علیه بنیامین نتانیاهو درباره پرونده فساد را ثابت می‌کند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، این روزنامه عبری زبان نوشت: این پرونده بر تماس‌های میان بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل و تجار درباره امتیازهای متقابل متمرکز است. پلیس نوارهای ضبط شده‌ای از این تماس‌ها دارد. این تماس‌ها نشان می‌دهد که نتانیاهو قراردادی را با یک تاجر امضا کرده که براساس آن وی از ماندن نتانیاهو در قدرت حمایت کرده و نتانیاهو نیز در مقابل از نفوذش برای دستیابی این تاجر به اموال هنگفت استفاده می‌کند.

این روزنامه نوشت: وجود اسناد و مدارک درباره این پرونده تحقیقات جنایی فوری را می‌طلبد. این اسناد از نوع اسنادی بوده که منشی ایهود المرت، نخست وزیر سابق اسرائیل علیه وی ارائه کرده بود و همچنین شامل نوارهایی است که صدای نتانیاهو در آن ضبط شده است.

این روزنامه به نقل از افرادی که اواخر هفته گذشته با نتانیاهو صحبت کرده‌اند، نوشت که نتانیاهو از ارائه این اسناد و مدارک که علیه وی وجود دارد شوکه شده است.

این اطلاعات که هاآرتص آن را "بمب ساعتی" توصیف کرده، به آویچای مندلبلیت، مشاور قضایی دولت رسیده بود اما وی برای چند ماه اهمیت زیادی به این موضوع نداد با این حال اواخر هفته گذشته آن را از بعد کیفری مساله بسیار خطرناک و چالشی علیه قوانین دانست. بعد از اینکه مندلبلیت اطلاعات را از مردم مخفی کرد اکنون تلاش می‌کند تا داستانی بسازد که به نفع نتانیاهو باشد.

شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی پیشتر فاش کرده بود که نتانیاهو از جان کری، وزیر خارجه آمریکا خواسته به ارنون ملچان، سرمایه‌دار و کاگردان آمریکایی ویزای ورود به آمریکا داده شود.  براساس پرونده دومی که به "پرونده ۱۰۰۰" معروف است ملچان به نتانیاهو هدایای فاخری داده است. ملچان از کارگردانان برجسته سینمای "هالیوود" به شمار می‌رود که ۱۰ درصد از سهام شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی را در اختیار دارد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید