Performancing Metrics

زهیوی باید به لیگ‌های اروپایی برود | اتاق خبر
کد خبر: 386497
تاریخ انتشار: 20 دی 1395 - 11:47
طیبی: رحیم می‌خواست برگردد اما من نگذاشتم
محمد طیبی و رحیم زهیوی ستاره‌های استقلال خوزستان بودند که به دوقلوهای این تیم معروف شدند.
به گزارش اتاق خبر، بازیکنانی که همیشه و همه جا با هم بودند. این دوستی آنقدر عمیق شده بود که طیبی و زهیوی تصمیم گرفتند برای همیشه کنار هم باشند اما زهیوی به الشحانیه قطر رفت تا طیبی تنها بماند. این مساله باعث شد رحیم زهیوی به دنبال بازگشت باشد اما مدافع باتجربه استقلال خوزستان اجازه این کار را به او نداد. محمد طیبی کاپیتان آبی‌های اهوازی که فکر می‌کند تیمش به روزهای خوب نزدیک شده، در مورد این اتفاق، رفتن زهیوی، اردوی تهران و... صحبت می‌کند.

اردوی تهران چطور بود؟ به اهداف‌تان در این اردوی کوتاه مدت رسیدید؟
 اردوی خوبی بود و یک بازی تدارکاتی خوب با پیکان داشتیم که به نظرم رضایت کادرفنی را به دنبال داشت. در نیمه اول چند جوان بازی کردند که عملکردشان خوب بود. در نیمه دوم هم اصلی‌ها به میدان رفتند که پیکان را واقعا تحت فشار قرار دادیم و چند موقعیت خیلی خوب داشتیم اما گل نشد. در کل بازی‌مان مقابل پیکان خیلی خوب بود که نشان داد تیم کاملا سرحال است.
ظاهرا رسیدن پول، به تیم کمک زیادی کرد؟
 خب به هر حال این مساله هم تاثیر زیادی روی تیم دارد. قرار است چهارشنبه بخشی از مطالبات به حساب‌مان واریز شود و در 2 هفته آینده هم بخش دیگر را بپردازند تا همه 50 درصد بگیرند. من از همین جا می‌خواهم از آقای شریعتی استاندار خوزستان تشکر کنم. خدا می‌داند اگر مشکلات حل نمی‌شد سرنوشت تیم به کجا می‌کشید. بدون شک تیم از هم می‌پاشید. این تیم حیف است و در آسیا حضور دارد که در نهایت تلاش‌های استاندار به داد استقلال خوزستان رسید تا همه بمانند و کارشان را با قدرت ادامه دهند.
البته رحیم زهیوی از تیم جدا شد. بازیکنی که کنار شما دوقلوهای استقلال خوزستان نامیده می‌شدید...
 قطعا رحیم یکی از بهترین رفقای من است و اردوی تیم ملی و هر اردوی دیگر هم‌اتاقی و کنار هم بودیم. در واقع بیشتر وقت من با رحیم می‌گذشت اما من الان به فکر پیشرفتش هستم تا پله‌های ترقی را طی کند و ان‌شاءا... او را در لیگ‌های اروپایی ببینیم. رحیم اگر در استقلال خوزستان می‌ماند خیلی به درد تیم می‌خورد مخصوصا الان که مشکلات مالی دارد برطرف می‌شود. با این اتفاقات تیم خیلی بهتر می‌شود. البته الان هم بازیکنان خوبی گرفتیم که امیدوارم آلویس نانگ و آرش افشین بتوانند جای خالی او را در تیم پر کنند.
فکر می‌کنی نانگ و افشین می‌توانند جای رحیم زهیوی را پر کنند؟
 به شخصه رحیم زهیوی را خیلی قبول دارم. هم به لحاظ فنی و هم اخلاقی اما امیدوارم بازیکنان جدید بتوانند جای او را پر کنند.
ظاهرا زهیوی چند روز پیش با شما تماس گرفت و گفت می‌خواهد برگردد. درست است؟
 بله، رحیم زنگ زد و گفت می‌خواهد برگردد که من هم گفتم اگر برگردد دیگر با او حرف نمی‌زنم. حرف‌های من روی رحیم تاثیر می‌گذارد که خدا را شکر این حرف هم تاثیر گذاشت و اجازه نداد برگردد.
پس شما باعث شدی زهیوی برنگردد...
 من خیلی با رحیم حرف زدم و گفتم حق ندارد برگردد اما بقیه دوستان هم تلاش کردند و نگذاشتند او برگردد.
فکر می‌کنی روزی بتوانی همبازی زهیوی در لیگ قطر شوی؟
 اگر خدا بخواهد شاید این اتفاق بیفتد. باید دید قسمت چیست.
ظاهرا رفتن زهیوی به لیگ قطر، انگیزه زیادی به بازیکنان خوزستانی داد چون الان همه می‌دانند از تیم‌های خوزستانی هم می‌توانند به تیم ملی برسند و هم لژیونر شوند.
 شک نکنید که همه انگیزه می‌گیریم از این اتفاق. قطعا لژیونر شدن رحیم زهیوی از استقلال خوزستان انگیزه همه بازیکنان خوزستانی را بالا می‌برد تا در تیم‌های خودشان بیشتر تلاش کنند.
در بازی اول لیگ شانزدهم، مقابل تراکتورسازی به میدان رفتید و با اشتباهی که داشتی باعث شدی تراکتور یک گل بزند. این هفته حالا باید بازی برگشت همان بازی را انجام دهید.
 در آن بازی من تمرکز نداشتم. به خاطر برگزاری مراسم برترین‌های لیگ برتر 2 شب نخوابیده بودم و به لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی نداشتم. من هیچ‌وقت نگفتم حق سیدجلال نبود که بهترین مدافع لیگ شود. حرف من این بود که سیدجلال نیمی از بازی‌های لیگ نبوده و باید این مساله در انتخاب برترین‌ها تاثیر می‌گذاشت اما اینطور نشد. به هر حال سیدجلال بازیکن خیلی خوبی است که همیشه برایش آرزوی موفقیت دارم.
حالا می‌خواهی آن بازی را جبران کنی؟
 جبران؟ ما در خانه حریف یک تساوی ارزشمند گرفتیم. آن هم مقابل تیمی که یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی است. البته در خانه خودمان بدون شک به تساوی راضی نیستیم و می‌رویم که 3 امتیاز را کسب کنیم و نشان دهیم استقلال خوزستان قدرتمندی در راه است. استقلال خوزستان سابق. همان تیمی که قهرمان لیگ برتر شده.

علي صائمي

نظرات
ADS
ADS
پربازدید