Performancing Metrics

محدودیت های ترافیکی تا 25 دی اعلام شد | اتاق خبر
کد خبر: 386599
تاریخ انتشار: 22 دی 1395 - 14:11
مرکز مدیریت راه های کشور:
مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی و سامانه‌های تردد شمار، در 24 ساعت گذشته رفت و آمد وسایل نقلیه از محورهای برون شهری در مقایسه با روز قبل از آن 13.3 درصد کاهش نشان می دهد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایرنا، اکنون به ‌استثنای محورهای مسدود،‌ بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است و در این مدت اوج تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات سه تا چهار صبح انجام شده و هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند، ساعات مناسب ‌تری را برای سفر خود انتخاب کنند.

در این مدت آزادراه کرج - تهران، آزادراه تهران - کرج، آزادراه کرج - قزوین، آزادراه قزوین - کرج ، آزادراه ساوه - تهران، آزادراه تهران - ساوه، تهران - پاکدشت، پاکدشت - تهران ، تهران - شهریار و آزادراه تهران - قم بیشترین تردد را در راه های برون شهری به خود اختصاص دادند.

مرکز مدیریت راه های کشور محدودیت های ترافیکی برخی ازمحورهای برون شهری را تا 25 دی ماه را اعلام کرد که بر اساس آن تردد موتورسیکلت از ساعت 12 تا 6 صبح روز 25 دی ماه از محورهای کرج - چالوس ، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز 24 دی ماه (جمعه) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 23 روز جمعه این هفته از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس همچنان ممنوع خواهد بود و تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 22 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته از هراز ممنوع است.
مرکز مدیریت راه های کشور تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی را از ساعت 12 تا 22 روز جمعه این هفته از تهران به قائم شهر و بالعکس ، ممنوع اعلام کرد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید