Performancing Metrics

تعیین تکلیف و ثبت نقل و انتقال 100 هزار سهم شرکت پدیده | اتاق خبر
کد خبر: 386877
تاریخ انتشار: 28 دی 1395 - 10:59
عضو هیات مدیره شرکت پدیده شاندیز گفت: بیش از 100 هزار سهم بلاتکلیف که نقل و انتقال آنها به صورت رسمی ثبت نشده و غیر قانونی محسوب می شد طی 2 روز اخیر در دفاتر سهام به ثبت رسید.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایرنا، حمیدرضا کریمویی روز سه شنبه افزود: با راه اندازی اتاق ثبت سهام از 25 دی ماه افرادی که در گذشته اقدام به نقل و انتقال سهم کرده اما موفق به ثبت آن نشده بودند می توانند نسبت به ثبت نقل و انتقال در دفاتر سهام اقدام کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه بخشی از سهام شرکت پدیده در اختیار مردم قرار دارد باید شرایطی فراهم می شد که بیشترین نفع برای سهامداران ایجاد شود و در همین راستا ساماندهی سهام معامله شده خارج از این شرکت و نقل و انتقال سهام به صورت قانونی در دستور کار قرار گرفت.

* اتاق مبادلات سهام شرکت پدیده به زودی گشایش می یابد

وی گفت: سه مولفه شامل طراحی نرم افزار، تهیه دستورالعمل اتاق مبادلات سهام و صدور بیانیه شفاف در زمینه وضعیت کنونی و آینده پروژه، لازمه گشایش اتاق مبادلات سهام شرکت پدیده بود که تمام این امور در حال انجام و تکمیل است.

کریمویی افزود: نرم افزار اتاق مبادلات بورس طراحی شده و به تایید کمیته سه نفره رسیده است، دستورالعمل این اتاق نیز تهیه و تاییدیه مربوطه هم اخذ شده و بیانیه وضعیت پروژه نیز تهیه و تحویل گردیده و منتظر تایید آن هستیم.

وی اظهار کرد: قیمت سهام در یک مرحله تعیین و به تایید ستاد تدبیر نیز رسید و پیگیری از سازمان بورس برای اخذ مجوز معامله و نقل و انتقال سهام هم طی جلسات متعدد با سازمان بورس و اوراق بهادار انجام شد.

وی گفت: همچنین گواهی پایان کار حدود 560 هزار متر مربع بنا اخذ شده و مسائل مرتبط با اداراتی مانند دارایی و تامین اجتماعی حل و فصل شده است.

عضو هیات مدیره شرکت پدیده شاندیز با اشاره به نشست 26 دی ماه با 'دین پرست' معاون وزیر کشور و قول مساعد مدیر عامل بورس و اوراق بهادر نسبت به همکاری و صدور مجوز گشایش اتاق مبادلات سهام این شرکت افزود: امید است این امر به زودی محقق شود.

وی اظهار کرد: با توجه به رویکرد بسیار خوب مسئولان، مصوبات مناسبی در حوزه کنسرسیوم بانکی، جذب سرمایه گذار و شروع عملیات عمرانی داریم که این امر نشان دهنده افق روشن پیش روی شرکت پدیده است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید