Performancing Metrics

وام مسکن مهر ۴۰میلیون تومان شد | اتاق خبر
کد خبر: 386940
تاریخ انتشار: 29 دی 1395 - 14:12
با ابلاغ بانک مرکزی؛
مدیرعامل شرکت عمران پردیس از ابلاغ مجوز افزایش تسهیلات مسکن مهر، از ۳۰ به۴۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: میزان افزایش به صورت اتوماتیک برای واحدها اعمال می‌شود و نیازی به مراجعه به بانک نیست.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، سعید غفوری گفت: بانک مرکزی مجوز افزایش تسهیلات مسکن مهر را از ۳۰ میلیون تومان به ۴۰ میلیون تومان ابلاغ کرد.

وی ادامه داد: با پیشرفت خوب پروژه‌ها، تا قبل از سال جدید شاهد تحویل واحد در فازهای ۸، ۵، ۱۱ و ۹ قدیم خواهیم بود که پس از استقرار افراد، مراسم افتتاح را برگزار می کنیم.

غفوری اظهار داشت: در حال حاضر، تیم اجرایی رسیدگی به این مساله از دفتر قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر و شرکت عمران شهرهای جدید، در حال مذاکره و گفتگو با پیمانکاران بوده و چگونگی پیشبرد برنامه‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس همچنین اضافه کرد: تلاش می شود تا با همت تمامی دست‌اندرکاران مجموعه و فعال کردن شیفت شب کارگاه‌ها در روزهای تعطیل، پروژه عظیم در پردیس را به پایان برسانیم.

غفوری در ادامه به آمادگی بانک مسکن برای تحویل مبالغ اعلام شده خبر داد و گفت: شرکت عمران شهر جدید پردیس، برنامه تمامی خدمات زیربنایی و روبنایی و همچنین اقدامات لازم جهت طرح‌های آماده‌سازی در هر فاز، محله و بلوک را تهیه کرده است و به محض دریافت یارانه از ابتدای اسفندماه به صورت شبانه‌روزی و سه شیفت به تکمیل پروژه‌ها می‌پردازد.

به گفته وی، میزان مبلغ افزایش یافته، به روال اتوماتیک برای تمامی واحدهای باقی‌مانده انجام شده و نیاز به مراجعه متقاضیان به بانک نیست.

انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید