Performancing Metrics

آخرین آمار میزان مصرف گاز خانگی | اتاق خبر
کد خبر: 386977
تاریخ انتشار: 30 دی 1395 - 11:37
سخنگوی شرکت ملی گاز با بیان این‌که میزان مصرف گاز در شبکه خانگی از اول آذرماه تاکنون بیش از ۴۵۰ میلیون مترمکعب بوده است، گفت: مصرف نرمال گاز خانگی باید دو سوم این میزان یعنی ۳۰۰ میلیون مترمکعب باشد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، مجید بوجارزاده با اشاره به قطع گاز برخی از جایگاه‌های CNG شمال کشور در اوایل هفته، اظهار کرد: گاز جایگاه‌های CNG بخشی از استان‌های مازندران، گلستان و گیلان با هدف پیشگیری از افت فشار به مدت ۲۴ ساعت قطع شد.

وی با تاکید بر این‌که قطع گاز این جایگاه‌ها یک امر طبیعی است، تصریح کرد: پایداری گاز مشترکان خانگی اولویت شرکت ملی گاز است و چنانچه احتمال نیاز شبکه خانگی بالا رفته است گاز جایگاه‌ها را بعد از اطلاع‌رسانی به مردم قطع می‌کنیم.

سخنگوی شرکت ملی گاز در ادامه در مورد میزان مصرف گاز در شبکه خانگی، اظهار کرد: میزان مصرف گاز در شبکه خانگی از ابتدای آذرماه تاکنون بیش از ۴۵۰ میلیون مترمکعب بوده که بسیار بالا است و میزان نرمال آن باید ۳۰۰ میلیون مترمکعب یعنی دو سوم مصرف کنونی باشد.

بوجارزاده در پاسخ به این سوال که آیا باز هم احتمال قطع گاز جایگاه‌های CNG وجود دارد یا خیر، گفت: هنگامی که دمای هوا کاهش بیابد و مصرف گاز بخش خانگی بالا رود باید به برخی از بخش‌ها محدودیت بدهیم.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید