Performancing Metrics

وزیر مختار سفارت پاکستان در اتاق ایران | اتاق خبر
کد خبر: 387
تاریخ انتشار: 2 خرداد 1390 - 08:47

اتاق ایران از آمادگی بخش‌خصوصی ایران براي سرمایه‌گذاری مشترک و ایجاد مناطق صنعتی جهت اجرای طرح‌هایی از قبیل تولید خودرو، صنایع پایین دستی نفت و پتروشیمی، معادن و کشاورزی، ساخت و ساز ، فرآوری مواد غذایی، ایجاد شرکت‌های هلدینگ خبر داد.

به گزارش اتاق نیوز به نقل از روابط عمومي اتاق ايران، در در دیداری که بین رییس اتاق ایران و وزیر مختار سفارت پاکستان در تهران صورت گرفت در خصوص نقش اتاق اسلامی و جایگاه آن گفت و گو شد.

نهاوندیان عملکرد اتاق اسلامی را یک‌جانبه و منفعت‌طلبانه برشمرد و افزود: هیچ سازمان بین المللی را نمی توان با اعمال نظر شخصی و همسو با یک جریان خاص اداره كرد و آن‌را مالکیت شخصی محسوب کرد. در حالیکه متاسفانه تعداد کارکنان اتاق اسلامی کراچی  محدود شده و امور جاری این اتاق در جده و قاهره انجام می‌پذیرد.

وی از آمادگی بخش خصوصی ایران جهت سرمایه گذاری مشترک و ایجاد مناطق صنعتی جهت اجرای طرح‌هایی از قبیل تولید خودرو، صنایع پایین دستی نفت و پتروشیمی، معادن و کشاورزی، ساخت و ساز ، فرآوری مواد غذایی ، ایجاد شرکتهای هلدینگ در زمینه خدمات فنی و مهندسی، صنایع تبدیلی ، پروژه های زیر بنایی و ساخت و ساز، دارو و تجهیزات پزشکی و کشاورزی خبر داد.

دکتر عمان رشید ـ وزیر مختار سفارت پاکستان ـدر تهران ـ  نیز ضمن اعلام حمایت از تغییرات اساسی در بدنه ریاست اتاق اسلامی و اشاره به قرابت های فرهنگی و علائق مشترک خواستار توسعه روابط اقتصادی در سطح دوجانبه، منطقه ای و بین المللی شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید