Performancing Metrics

بردن استقلال کار سختی نیست | اتاق خبر
کد خبر: 387124
تاریخ انتشار: 3 بهمن 1395 - 10:14
عبدا... زاده: احساس می‌کنم رحمتی درون دروازه می‌ایستد
شوک ناشی از تغییر سرمربی، ظاهراً برای صنعت نفت جواب داده که این تیم در نیم فصل دوم بار دیگر روند خوب خود را از سر گرفته است.
 به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایران ورزشی، یروزی مقابل صبای قم و تساوی مقابل تراکتورسازی در تبریز، شاهد این ادعاست. نتایجی که حالا قدری از نارضایتی‌های هواداران بابت تغییر سرمربی هم کاسته و صنعت نفت را برای بازی با استقلال در شرایط خوبی قرار داده است. علی عبدا...زاده هم با تکیه بر همین شرایط شانس صنعت نفت را برای پیروزی مقابل استقلال بالا می‌داند. او که در بازی مقابل تراکتور با گل دقیقه 86 خود، صنعت نفت را از باخت نجات داده، برای گلزنی به استقلال انگیزه زیادی دارد.استقلال در غیاب چند بازیکن اصلی‌اش به آبادان می‌آید.

 بله، اوضاع استقلالی‌ها در آبادان نابسامان است. اینطور که من شنیده‌ام 3 بازیکن استقلال به این بازی نمی‌رسند. مگویان و پادوانی که محروم و مصدوم هستند. جابر انصاری هم تازه بعد از سه هفته تمریناتش را شروع کرده و احتمالاً هنوز نمی‌تواند بازی کند. با همه اینها اما استقلال تیم بزرگی است و با این چیزها دچار ضعف و استرس نمی‌شود.
نتیجه بازی رفت صنعت نفت- استقلال در کنار عملکرد خوبی که در دو بازی اخیر داشتید شرایط را به نفع صنعت نفت نشان می‌دهد.
 درست است. در این بازی‌ها تاکتیک‌های خاصی را در پیش گرفته‌ایم که به وسیله همین تاکتیک‌ها توانستیم مقابل صبا سه امتیاز بگیریم ضمن اینکه نتیجه مساوی در بازی با تراکتورسازی آن هم در تبریز، ارزشش کمتر از پیروزی نبود. بخصوص که به نظرم صنعت نفت خیلی بهتر از تراکتورسازی بازی کرد و ما موقعیت‌های زیادی داشتیم که حتی می‌توانستیم برنده بازی باشیم.
به نظر می‌رسد همه اینها باعث شده روحیه بازیکنان صنعت نفت خیلی بهتر از استقلالی‌ها باشد.
 بله، واقعاً نتایج اخیر باعث شد که ما از نظر روحی خیلی آماده‌تر و بهتر از استقلال باشیم اما فوتبال ایران مثل اروپا نیست که مثل بازی‌های بارسا و رئال بتوانی یک تیم را از پیش برنده بدانی. در فوتبال ایران باید روز یک تیم یا یک بازیکن باشد تا نتیجه خوبی بگیرد. شاید در بازی با استقلال اتفاقاتی بیفتد که صنعت نفت علی رغم آمادگی فنی و روحی نتواند خوب نتیجه بگیرد و من فکر می‌کنم جذابیت فوتبال ایران هم به همین اتفاقات است و همین مسائل است که بازی ما مقابل استقلال را جذاب‌تر می‌کند.
پیش از بازی دور رفت، خیلی با اطمینان‌تر درباره پیروزی مقابل استقلال حرف می‌زدی اما حالا خبری از آن اطمینان نیست.
 آن صحبت‌ها از روی جوانی و کم تجربگی‌ام بود. هرچه بیشتر گذشت، بیشتر با واقعیت‌های فوتبال آشنا شدم و حالا براساس تجربه‌ای که به دست آورده‌ام به این نتیجه رسیده‌ام که اگر قبل بازی با اطمینان از برد بگویی، هم تیم حریف را تحریک می‌کنی و هم اگر برحسب اتفاق برنده نشوید، همه بابت اطمینانی که داشتی تو را زیر سوال می‌برند. به همین خاطر ترجیح می‌دهم پیش بینی نکنم.
این ربطی به کاهش انگیزه‌ها که ندارد؟
 به هیچ عنوان! مطمئن باشید که ما فقط و فقط برای پیروزی مقابل استقلال می‌رویم. اگر اتفاقات بد فوتبال گریبانگیرمان نشود، شک نکنید که با نتیجه خوبی از زمین مسابقه بیرون می‌آییم. واقعیت این است که بردن استقلال کار سختی نیست. وقتی در تهران این تیم را شکست دادیم، یعنی اینجا هم می‌توانیم بخصوص که ما در این بازی حمایت هواداران مان را هم داریم و این موضوع قطعاً به ما خیلی کمک می‌کند.
بعد از تغییر سرمربی هواداران آبادانی قدری ناراحت بودند و تنش‌هایی هم به وجود آمد. حالا این تنش‌ها از بین رفته؟
 درست است که اوایل تماشاگران نسبت به تغییر سرمربی معترض بودند اما با نتایجی که کسب کردیم این اعتراض‌ها رفته رفته کاهش پیدا کرد و حالا این نارضایتی‌ها خیلی کمتر شده و ما امیدواریم در بازی با استقلال هواداران پشت تیم بایستند و ما را تشویق کنند.
با گلی که به تراکتورسازی زدی، به نظر می‌رسد خودت هم حسابی آماده‌ای.
 من هر سال در نیم فصل اول گل می‌زدم اما امسال هیچ گلی نزده بودم و بابت این موضوع خیلی ناراحت بودم اما در بازی با تراکتورسازی انگار خدا می‌خواست من گل بزنم. سه بار توپ جلوی پایم افتاد و بار سوم با خودم گفتم این باید دیگر گل شود که شد. در این بازی هم تمام تلاشم را می‌کنم تا باز هم گل بزنم.
حالا که مهدی رحمتی نیمکت نشین شده، فکر می‌کنی گل زدن به این تیم راحت‌تر است؟
 من فکر می‌کنم توپی که بخواهد وارد دروازه شود، می‌شود و به این کاری ندارد که چه کسی درون دروازه ایستاده هرچند که احساس می‌کنم در این بازی مهدی رحمتی در دروازه استقلال می‌ایستد.
این روزها صحبت‌هایی درباره انتقالت به پرسپولیس مطرح می‌شد و اینکه جایگاهت بالاتر از چیزی است که الان هستی.
 دوستان نسبت به من لطف دارند اما اینطور نیست. من ترجیح می‌دهم در تیمی که هستم تمام تمرکز و انرژی‌ام را بگذارم. اگر قرار باشد جایگاهم بهتر شود قطعاً می‌شود و خدا کمک می‌کند. درباره انتقالم هم تمام تصمیم گیری‌ها را به باشگاه سپرده‌ام و تابع نظر باشگاهم هستم.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید